سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

بررسی و در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت رستوران مسئله ایست که مد نظر تمام طراحان می باشد. با در نظر گرفتن این ویژگی و قابلیت ها در طراحی سایت رستوران می توان در نهایت به یک فروش موفق رسید. همیشه این خاص بودن است که می تواند در جذب مشتری در هر حرفه ای موثر باشد بنابراین رعایت این ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران باعث اثر ماندگار در ذهن مشتری می شود.

ویژگی و قابلیت های مورد نیاز در طراحی سایت رستوران

امروزه با وجود تعداد زیاد شرکت های طراحی سایت، تقریبا تمامی سازمان ها و مجموعه ها دارای سایت اختصاصی می باشند. اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که برای اینکه یک سایت مخاطبان بیشتری را جذب کند و از آن طریق به درآمد بیشتری دست پیدا کند باید علاوه بر ویژگی های ظاهری که تمامی سایت ها دارند یک سری قابلیت های ویژه را نیز در طراحی سایت خود اجرا کند. در ذیل به توضیح چند مورد از این ویژگی و قابلیت های می پردازیم.

  • نمایش دقیق وطبقه بندی شده منو: برای موفق شدن طراحی سایت رستوران باید منوی کاملا دقیق و طبقه بندی شده را تعریف کرد. این منو باید شامل لیست کامل غذاها، پیش غذاها، دسرها و نوشیدنی های موجود در رستوران بر اساس وعده های غذایی و نوع غذا باشد. به این معنی که سه وعده اصلی باید بطور دسته بندی شده نشان داده شوند و همچنین نوع غذاها بر اساس انواع مختلف نیز در دسته های جدا قرار گرفته باشند. نشان دادن قیمت هر مورد در مقابل آن از نکات بسیار مهمی در دید مشتری است.
  • پیگیری سفارشات: وجود این گزینه در طراحی سایت رستوران از نکات بسیار مهمی می باشد. طراحی سایت باید به گونه ای باشد که مشتری بعد از سفارش خود بتواند آنرا پیگیری کند و زمان دقیق تحویل غذا را ببیند. وجود این گزینه در رضایت بخشی تاثیر به سزایی دارد.
  • انواع پرداخت: در نظر گرفتن انواع مختلف پرداخت توسط مشتری یک نکته حائز اهمیت است که در جذب مشتری تاثیرگذار می باشد. دادن حق انتخاب به مشتری که کدام یک از پرداخت الکترونیکی و یا پرداخت نقدی درب منزل را برمیگزیند، احترام به مشتری و رعایت حق مشتری مداری است.
  • امکان ورود به حساب کاربری از طریق گوگل: ایجاد این گزینه در دسترسی مشتری باعث رضایت مشتری میشود. وجود این گزینه در طراحی سایت باعث میشود کاربرانی که نام کاربری و یا رمز ورود خود را فراموش کرده اند بتوانند از راه دیگری وارد سایت شوند.
  • وجود سیستم نظرسنجی آنلاین: وجود این گزینه در طراحی سایت رستوران بسیار کمک کننده و تاثیرگذار است. به این صورت که کاربری که سفارش خود را تحویل گرفت بتواند بطور آنلاین در همان زمان نظر خود را اعلام کند. گاهی بدلیل نبود این گزینه و یا قرار گرفتن آن بصورت آفلاین، نظر دادن راجع به سفارشات توسط بسیاری از مشتریان از زمان و یا حوصله انها خارج است.
  • اتصال سیستم نظرسنجی به سیستم امتیاز دهی گوگل: امکان برقراری این اتصال باعث میشود بر اساس نظر کاربران، طبق سیستم ستاره دهی گوگل به آن رستوران رتبه و یا ستاره اعطا میشود. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد بر اساس این رتبه بندی رستوران مطرح و پرطرفدار را انتخاب کنند.
  • عدم محدودیت زمانی سفارش: این گزینه بیشتر برای رستوران هایی کاربرد دارد که بعنوان یک آشپزخانه و یا تهیه غذا مشغول خدمت می باشند. وجود این گزینه در افزایش درآمد این رستوران ها بسیار میتواند مفید باشد چرا که افراد با داشتن این آگاهی و نداشتن محدودیت زمانی برای سفارش خود، با خیالی راحت اقدام به سفارش می کنند.
  • تعریف کارت مهمان: این گزینه برای رستوران هایی که برای یک سازمان خاص فعالیت می کنند، کاربرد دارد. به اینصورت که با در نظر گرفتن گزینه ای برای کارت مهمان این امکان را بوجود میاورند که کارکنانی که علاوه بر سفارش خود سفارش دیگری دارند بتوانند آن را ثبت کنند.

موارد بالا تنها چند مورد از ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران میباشد که به اختصار بیان شد. برای داشتن یک سایت خوب و باکیفیت رعایت قابلیت های ویژه الزامی می باشد. شما با داشتن یک سایت خوب در واقع یک ویترین خوب دارید که می توانید راه ورود مشتریان به رستوران و یا مجموعه خود را به آسانی ممکن کنید.

متن قبل: مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام