سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط امنیت اجتماعی در لهستان و اخذ اقامت اروپا

بازار املاک در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا

شرایط امنیت اجتماعی در لهستان و اخذ اقامت اروپا

در این مطلب قصد داریم به طور خلاصه به موضوع امنیت اجتماعی در لهستان و اخذ اقامت اروپا بپردازیم. شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق ویزای کار و امنیت اجتماعی در لهستان به این گونه است که کارفرمای لهستانی شما باید هزینه های اجتماعی و بیمه های اجباری کارکنان خود را به دفتر بیمه اجتماعی و صندوق ملی بهداشت پرداخت کند. از آنجا که موارد فردی می تواند به شدت متفاوت باشد، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.zus.pl مراجعه کنید. در این خصوص به طور خلاصه نکاتی راجع به امنیت اجتماعی در لهستان واخذ اقامت اروپا را بیان می کنیم.

نکات امنیت اجتماعی در لهستان و اخذ اقامت اروپا

هنگام صحبت در مورد حقوق شما، توجه داشته باشید که این هزینه ها از دستمزد ناخالص شما کم می شود. از آنجایی که هزین? دستمزد ماهانه شما شامل حدود 40 درصد از حقوق و دستمزد ناخالص است، بهتر است برای محاسبه این هزینه های اجتماعی دستمزد خالص شما در نظر گرفته شود. دستمزد خالص شما نباید کمتر از 2000 PLN باشد، مگر اینکه درآمد بیشتری کسب کنید. بیمه بیماری در لهستان پس از 28 روز بیماری شما شروع می شود. برای 27 روز اول بیماری، هیچ مزایای اجتماعی وجود ندارد. کارفرمای شما می تواند بعد از چهار هفته بیمار شدن حقوق شما را بپردازد. بنابراین توصیه می شود بیمه مکمل داشته باشید.

مرخصی زایمان در لهستان به مدت 18 هفته برای اولین فرزند مجاز است. با هر کودک بعدی این دوره تا 20 هفته افزایش می یابد. در صورت تولد چند قلو، فرصت مرخصی شما به 28 هفته تغییر پیدا می کند. برای تولد نوازد اول هر والدین یک بار پرداخت به میزان 1000 PLN می باشد. به طور کلی، هر کس واجد شرایط دریافت این پرداخت است، اگرچه در واقع ممکن است دشوار باشد. کمک هزینه کودکی که برای هر کودک به طور ماهیانه پرداخت می شود حدود 40 PLN است.

برای مسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط امنیت اجتماعی در لهستان و اخذ اقامت اروپا با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.