سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار املاک در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا

بازار املاک در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا

بازار املاک در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا یکی از موضوعاتی است که قصد داریم در این متن به آن بپردازیم. لهستان را می توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در نظر گرفت. بازار املاک در لهستان و همچنین موضوع اخذ اقامت اروپا بین سالهای 2002 تا 2008 به طور چشمگیری افزایش یافت و تحت تأثیر بحران اقتصادی سال 2008 قرار نگرفت. پس از بحران، بازار همچنان ادامه داشت، اگرچه آهسته تر از گذشته بود. در این متن بطور خلاصه به شرایط بازار املاک در لهستان و اخذ اقامت اروپا می پردازیم.

پیش بینی بازار املاک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

بازار املاک در لهستان و اخذ اقامت اروپا نیز مانند دیگر موضوعات از پیش بینی متخصصان امر در امان نماند و برخی متخصصان پیش بینی می کنند که قیمت ها کاهش می یابد، بعضی ها می گویند قیمت ها افزایش خواهند یافت. با این حال، اکثر تحلیل گران پیش بینی رشد آهسته و پایدار قیمت ها را در نظر گرفته اند. بزرگترین تقاضا برای املاک با قیمت متوسط است. بسیاری از مردم می توانند این هزینه را در ازایاخذ اقامت اروپا بپردازند، به همین دلیل توسعه دهندگان شروع به سرمایه گذاری در آپارتمان های ارزان قیمت که حدود 60 متر مربع هستند، می کنند.

تمایل مشتریان بازار املاک در لهستان

خریداران برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت اروپا تمایل بیشتری به خرید آپارتمان های کوچکتر دارند به همین دلیل تقاضا برای آپارتمان های بزرگتر وجود ندارد و همین امر باعث شده بازار املاک در لهستان برای این ساختمان ها کم شده و مسکن های لوکس خالی زیادی در سطح شهر باقی بمانند. همچنین تمایل مشتریان بازار املاک در لهستان بیشتر به سمت خانه های طبقات بالای یک آپارتمان است.

در متن بعدی به مسائلی در خصوص قیمت ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک می پردازیم.