سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرآیند خرید خانه در لهستان و اخذ اقامت اروپا

فرآیند خرید خانه در لهستان و اخذ اقامت اروپا

در راستای خرید خانه در لهستان و اخذ اقامت اروپا می توان به گزینه های دیگری نیز اشاره کرد. در متن ذیل که ادامه متن قبلی می باشد به مراحل خرید خانه در لهستان و اخذ اقامت اروپا می پردازیم.

مراحل خرید خانه در لهستان و اخذ اقامت اروپا

  • وام خرید خانه در لهستان برای خارجی ها

اگر برای تامین مالی سرمایه خود نیاز به وام داشته باشید، می توانید یک بار پس از امضای یک قرارداد اولیه درخواست کنید. شرایط دریافت اعتبار به عنوان یک خارجی با آنچه که برای شهروندان لهستان متفاوت است:

سهم شما در سرمایه گذاری ملک باید حداقل 15? از ارزش آن باشد

شما نرخ بهره بالاتر (حدود 2-3?) و کمیسیون بالاتر (حدود 2?) را پرداخت می کنید.

اکثر بانک ها حداکثر 25 ساله را برای پرداخت وام به خارجیان ارائه می دهند

شما باید یک آدرس لهستانی یا یک نماینده در لهستان داشته باشید

معمولا بانک ها باید بیانیه حساب شما و شهود خود را از کارفرمای خود بخوانند و درآمد خود را تأیید کنند

  • هزینه اسناد رسمی

هزینه های اضافی برای صدور مجوز معامله شما بسته به ارزش خرید شما متفاوت است و معمولا بین 0.5? تا 3? از قیمت خرید هستند. علاوه بر این، شما باید 22? مالیات بر ارزش افزوده را برای خدمات دفتر اسناد رسمی پرداخت کنید. حداکثر قانونی وجود دارد که یک دفتر اسناد رسمی می تواند بپردازد، اما در نظر بگیرید که همیشه می توانید قیمت را کاهش دهید.

  • عمل اسناد رسمی

قرارداد نهایی بین شما و فروشنده باید در حضور یک دفتر اسناد رسمی امضا شود، در غیر این صورت نامعتبر است. این قرارداد حقوق مالکیت را از مالک قبلی به خریدار منتقل می کند. با این حال، بانک ها معمولا قبل از اینکه شما بتوانید کل وام خود را بدست آورید، باید قرارداد را مشاهده کنند، بدین معنا که شما باید بدون داشتن تمام وجوه قرارداد را امضا کنید. در این مورد، فروشنده با بیانیه ای اعلام می کند که خریدار مسئول حکم دادگاه می باشد اگر تمام پول را نمی پردازد.

آخرین مرحله تغییر مالکیت در رجیستر زمین در دادگاه محلی است.

توجه داشته باشید که اگر شما مجوز خرید یک قطعه خاص از املاک را نداشته باشید، حقوق خود را برای خرید اموال می توانید در دادگاه رد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید خانه در لهستان و اخذ اقامت اروپا با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.