سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوگو در طراحی سایت

استفاده از لوگو در طراحی سایت، اولین نشانگر کسب و کار شماست. لوگو باعث ایجاد یک نوع ارتباظ بصری خاص با بازدیدکننده ی سایت شما می شود. وجود لوگو در طراحی سایت تاثیرات بسیار زیادی بر روی بازدیدکننده و یا مشتری شما دارد که نمیتوان به راحتی از آنها چشم پوشی کرد.

فواید استفاده از لوگو در طراحی سایت چیست؟

  • ایجاد ارتباط بدون نیاز به گفتار: لوگو در طراحی سایت شما پیچیدگی ارتباط با مشتری را با روش اثر بخشی بصری، کوتاه و ساده می کند. تصور کنید در حال جستجو برای یک نوع محصول خاص هستید. درمیان هزاران نتیجه ی جستجو ناگهان چشمتان به یک لوگوی شکیل و با کیفیت میفتد. در این زمان طبیعتا احتمال خرید شما از آن سایت بسیار بالاتر از سایتی می باشد که از لوگو در طراحی سایت آن استفاده نشده است.
  • ثبت تجربه: استفاده از لوگو در طراحی سایت درواقع همانند ایجاد یک نسخه ی ذخیره شده از تجربه ی بازدیدکننده از خدمات یا محصولات شما در ذهن آن شخص است. اگر تجربه ی خوشایندی در ذهن بازدیدکننده یا مشتری ایجاد کرده باشید همیشه به یاد او خواهید ماند.
  • ایجاد اعتماد: مطمئنا وجود لوگو در طراحی سایت بیانگر ارزش گذاری به خدمات و محصولات شما در وحله ی اول توسط خود شماست. اولین فاکتور جذب اعتماد مشتری، نشان دادن و مطمئن بودن خود شما از کیفیت محصول یا خدماتتان می باشد و درواقع باعث مطرح کردن خود با هیچ کلامی می شود.
  • اصالت: لوگو در طراحی سایت شما علاوه بر موارد گفته شده نشانگر اصالت سایت و برند شما است. این به این معناست که استفاده از یک لوگوی با کیفیت می تواند اصالت داشتن محصولات و خدمات شما را در سطح جهانی نمایان کند.

با وجود تمامی موارد فوق، استفاده از لوگویی که معیارهای صحیح را دارا نباشد می تواند عکس نتایج گفته شده را به عمل بیاورد. لوگو باید با رعایت یک سری قواعد و معیارهای کلی در طراحی سایت استفاده شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


خدمات شرکت طراحی وب سایت 2

برای آنکه با خدمات شرکت طراحی وب سایت آشنا شوید، لیستی از خدماتی که به کسب و کار شما برای توسعه فعالیت در فضای مجازی کمک می کنند ارائه خواهد شد. در هر مرحله از پروژه می توانید با شرکت طراحی وب سایت از طریق تماس تلفنی، ایمیل و مکاتبات در تماس باشید.

بازبینی وب سایت

اگر نیاز به بررسی مجدد یک وب سایت فعال داشته باشید، در کد نویسی وب سایت باید تغییراتی ایجاد شود. ببینید چگونه وب سایت شما در جستجوی اینترنتی نشان داده می شود و در مورد تغییراتی که باید در سایت ایجاد شود به شرکت طراحی وب سایت سفارش خود را اعلام کنید. متخصصان شرکت طراحی سایت، در کنار این تغییرات، پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت سایت شما ارائه می دهند.

طراحی وب سایت

هنگامی که اطلاعاتی در مورد چگونگی جستجوی وب سایت خود داریم، راه اندازی و طراحی وب سایت اولیه، با برنامه ریزی انجام خواهد شد.

معمولاً طراحان سایت ترجیح می دهند که یک سایت منحصر به فرد را از ابتدا برای برطرف کردن نیازهای شما ایجاد کنند. با این حال، در صورتی که از قالب خاصی می خواهید در طراحی سایت خود استفاده کنید، شرکت طراحی وب سایت این کار را برای شما انجام خواهد داد. در این صورت قالب توسط شرکت طراحی سایت خریداری خواهد شد و  از HTML و CSS برای استفاده از طراحی برای شما استفاده خواهند کرد.

استفاده از تصاویر و عکس ها

در طول پروژه ممکن است نیاز به تغییر، افزودن و یا حذف تصاویر برای ایجاد وب سایت بهینه وجود داشته باشد. ممکن است تغییر رنگ، تغییر موقعیت عکس ها، تغییر در فونت ها و مواردی اینچنینی از طرف صاحبان سایت مطرح شود. شرکت طراحی وب سایت تمام این تغییرات را برای بازبینی انجام خواهد داد. این فرآیند تا زمانی که مشتریان طبق توافق قرارداد به طور کامل از نتیجه راضی باشند انجام خواهد شد.

متن قبلی : خدمات شرکت طراحی وب سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سازماندهی محتوای طراحی سایت 1

در متن پیشین به انواع دسته بندی سازماندهی محتوای طراحی سایت اشاره شد. در این متن در مورد هر یک از دسته بندی های سازماندهی محتوای طراحی سایت براساس نوع اطلاعاتی که در آنها ارائه می شود، توضیحاتی عنوان خواهد شد.

 انواع دسته بندی های طرح سازماندهی محتوای طراحی سایت

حروف الفبایی Alphabetical: به عنوان اساس سایر طرح های سازماندهی محتوای طراحی سایت (به عنوان مثال، دانشنامه، فرهنگ لغت، شاخص های الفبایی و غیره) استفاده می شود.

دوره زمانی Chronological: اطلاعات مهمی برای محتوای طراحی سایت فراهم می کند و اغلب در رابطه با سایر طرح های سازماندهی محتوای سایت برای ارائه نقاط در دسترس بیشتر (به عنوان مثال، آرشیو مجلات، کتاب های تاریخی) استفاده می شود.

به طور مثال، یک برنامه زمان بندی شده برای منو در وب سایت تاریخ آمریکا استفاده شده است.

جغرافیایی Geographical: برای اطلاعات وابسته به مکان و یا اطلاعات خاص (به عنوان مثال، اخبار، آب و هوا، مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) استفاده می شود. نقشه های گوگل و نقشه های آب و هوایی نمونه هایی از این دست سازماندهی محتوای طراحی سایت هستند.

برخی وب سایت ها مانند سایت خبری از صفحات خاصی مربوط به منطقه خاص جغرافیایی (مثلا اخبار آسیا)استفاده می کنند که شامل یک منو برای آن بخش جغرافیایی است.

طراح ها سازماندهی غیر متمرکز اطلاعات متقارن را به دسته هایی تقسیم می کنند که تعریف دقیق را به چالش می کشند. این طرح های سازماندهی برای مرور و یادگیری زمانی که کاربران نیاز به اطلاعات چندان دقیقی ندارند مناسب است.

مخاطبان Audience: این طرح سازماندهی محتوای طراحی سایت برای زمانی که مخاطبان خاصی برای وب سایت وجود داشته باشد و به صورت مکرر از سایت بازدید کنند امکان استفاده از شخصی سازی را فراهم می سازد. مثلاً برای هریک از گروه های دانش آموزان، والدین و دبیران بخش جداگانه ای در یک وب سایت آموزشی در نظر گرفته می شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سازماندهی محتوا در طراحی سایت 2

در متن قبلی به بحث در مورد سازماندهی محتوا در طراحی سایت پرداختیم و در مورد ساختار سایت و اصول سازماندهی در محتوای وب سایت ها مواردی اشاره شد. در این متن نیز برای تشریح بهتر موضوع به طرح های سازماندهی محتوا و انواع دسته بندی های سازماندهی محتوا در طراحی سایت می پردازیم.

هر چند سایت های سلسله مراتبی مطالب و صفحات خود را در یک درخت از منوها و زیرمنوها در صفحه اصلی سایت سازماندهی می کنند، این سلسله مراتب زیرساخت های محتوا در طراحی سایت باید کاربران را قادر سازد از یک قسمت اصلی سایت به قسمت دیگر روند، بدون اینکه نیاز به بازگشت به صفحه اصلی یا زیر منو وجود داشته باشند.

توجه داشته باشید که زبانه ها در هر هدر این امکان را فراهم می کنند که کاربر از یک محدوده محتوای اصلی به صفحه دیگر حرکت کند و منوهای سمت چپ نیز دسته های موضوعی محلی را فراهم می کنند و در یک کادر به کاربران اجازه می دهند صفحات را براساس جستجو در محتوا پیدا کنند.

 

طرح های دقیق سازماندهی محتوا در طراحی سایت

طرح های دقیق سازماندهی محتوا در طراحی سایت اطلاعات را به بخش های متقابل منحصر به فرد تقسیم می کنند. این سیستم ها برای معماری اطلاعات به منظور ایجاد و دسته بندی محتوا نسبتاً آسان هستند.

با این حال، ممکن است چنین طرح هایی برای کاربران چالش برانگیز باشند و این نیاز وجود داشته باشد که کاربران درک درستی نسبت به مدلی که با آن در ارتباط اند داشته باشند.

بهتر است در مورد اطلاعات که توسط کاربران شناخته تر است از چنین طرح سازماندهی محتوا در طراحی سایت استفاده شود.

انواع دسته بندی های سازماندهی محتوا در طراحی سایت

حروف الفبایی Alphabetical

دوره زمانی Chronological

جغرافیایی Geographical

عنوان Topic

وظیفه Task

مخاطبان Audience

استعاره Metaphor

هیبرید Hybrids

در این متن به انواع دسته بندی سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت اشاره شد. در متن بعد در مورد هر یک توضیحاتی عنوان می شود. با ما همراه باشید.

متن قبل: سازماندهی محتوا در طراحی سایت 1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


خدمات شرکت طراحی وب سایت1

آیا می دانید خدمات شرکت طراحی وب سایت چیست؟ برای توسعه کسب و کار استارت آپ خود نیاز به مشاوره با یک شرکت طراحی وب سایت خوب دارید؟ یک وب سایت خوب باید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو در رتبه های بالا قرار گیرد. در همه سیستم ها سریعتر بارگذاری شود و با منوهای جذاب تر، کاربران بتوانند به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشند. فروش محصولات بیشتر شود و تمام اینها با یک سفارش سایت مناسب و اطلاع از خدمات شرکت طراحی وب سایت قابل انجام است.

خدمات شرکت طراحی وب سایت به شرکت ها

آنچه باید در مورد خدمات شرکت طراحی وب سایت بدانید در این متن آورده شده است. باید طراحی، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، بازاریابی و پشتیبانی از ابتدای فرآیند طراحی سایت، از طریق نگهداری مداوم وب سایت برای کسب و کار  انجام شود. از جمله دیگر خدمات شرکت طراحی وب سایت، استفاده از جدیدترین تکنولوژی هاست. بنابراین شما با یک صفحه که مطمئناً باعث نارضایتی کاربران می شود مواجه نخواهید شد.

باید نسبت به هویت نام تجاری اطلاعات کامل به طراح سایت حرفه ای خود ارائه کنید و نسبت به راه حل های مناسب برای تجارت الکترونیک آگاهی کامل کسب کنید. مسلماً طراحی وب سایت با کیفیت هزینه بر خواهد بود، اما اینکه در مقابل، خدمات شرکت طراحی وب سایت طرف قرارداد شما با چه کیفیتی انجام شود اهمیت فوق العاده ای دارد. همچنین باید در لیست هزینه ها زمان بندی پروژه را در نظر داشته باشید.

تلاش های پشت صحنه یک شرکت طراحی وب سایت به آسانی انجام نمی شود، زیرا محصول نهایی حاصل تلاش خلاقانه این شرکت است. یک طراح باید از سئو، کلمات کلیدی و کدنویسی مناسب برای افزایش ترافیک در سایت استفاده کند.

اگر طراح از نقش جستجوگرها به خوبی آگاهی نداشته باشد، نام سایت در رتبه های بالای جستجوگر نمایه نمی شود و برای کسب و کار نقش چندان مفیدی نخواهد داشت. در متن های آتی در مورد خدمات شرکت طراحی وب سایت، نحوه عملکرد جستجوگرها، تجزیه و تحلیل داده های سایت و اطلاعات و کلمات کلیدی مطالب بیشتری توضیح داده می شود.

متن بعدی : خدمات شرکت طراحی وب سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام