سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت به صورت چند زبانه می تواند سایت را به شکل پیچیده تری تبدیل کند. امروزه به دلیل گسترش روابط بین کشورها داشتن این امکان در سایت از مزیت های یک سایت محسوب می شود. اگرچه ساخت یک وب سایت چند زبانه کاری بسیار مشکل است.

 چگونه یک سایت را به حالت چند زبانه تبدیل کنید

ترجمه را داشته باشید: در این مورد به ترجمه های آنلاین اکتفا نکنید. زیرا در مرحله ترجمه باید دقت کافی را داشته باشید. اگرچه این به طراح سایت مربوط نمی شود. برای این کار از مترجم استفاده کنید.

ارائه گزینه های زبان.:یک وب سایت چند زبانه بدون داشتن توانایی تبدیل زبان بی فایده است. این گزینه ها اغلب در سمت راست در بالای صفحه قرار می گیرند. مطمئن شوید که این سوییچرها واضح و قابل دسترسی هستند. برای این کار گاهاً از پرچم کشورها استفاده می شود.

برخی از وب سایت ها هنگامی که زبان را تغییر می دهند، کاربران را به صفحه اصلی هدایت می کنند. این می تواند گیج کننده باشد، زیرا پس از آن کاربران باید دوباره صفحه را پیدا کنند. در طراحی سایت مطمئن شوید که پس از تغییر زبان  با همان صفحه (ترجمه شده) ارائه شده است.

انتخاب زبان پیش فرضدر طراحی سایت: برای سایت چند زبانه خود یک زبان پیش فرض انتخاب کنید که مجدداً سایت به زبان پیش فرض بگردد.

کدگذاری و فونت ها: محتوای شما باید قابل خواندن باشد، بنابراین در طراحی سایت مطمئن شوید که کدگذاری صفحه به درستی تنظیم شده است. فونت وب شما باید با تمام زبانهایی که پشتیبانی می کنید، مخصوصا برای زبان های غیر لاتین سازگار باشد. یعنی  فونت مورد استفاده باید حاوی تمام کاراکترها که معمولا مورد نیاز است باشد. بعضی از زبانها صدها کاراکتر را شامل  می شوند و فونتها را بسیار سنگین می کنند.

سمت ها: اینکه از چپ به راست باشد و یا از راست به چپ.زیرا در  زبان ها مسیر ندارند، اما متون دارند. در حالت چند زبانه به جابجایی تصاویر توجه کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:

https://t.me/hiwebex

 


عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت شرکتی

عواملی وجود دارد که در قیمت طراحی سایت شرکتی تاثیر می گذارند. وب سایت شما مهمترین دارایی بازاریابی شماست و یکی از بزرگترین منابع که منجر به رونق گرفتن کسب و کار شماست. جایی است که مردم اولین تصورات خود را تشکیل می دهند و این می تواند بین شما و رقیب شما تفاوت ایجاد کند.

4 عامل مهم که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر دارد

1.تیم سازنده سایت: یکی از تاثیر گذارترین بخش ها برای طراحی سایت شرکتی، افرادی هستند که پشت طراحی هستند. کار با یک تیم با تجربه با دانش عمیق طراحی سایت شرکتی نکته کلیدی است که می تواند موفقیت یک پروژه را ایجاد کند یا منجر به شکست پروژه شود. در طراحی سایت شرکتی بخش های زیادی وجود دارد که یک طراح کم تجربه از آن غافل شود. این نکته بیشترین تاثیر را بر قیمت دارد.

2.فرایند ساخت سایت: همانطور که مهم است تیم باتجربه برای وب سایت شما در نظر گرفته شود، به همان اندازه مهم است که یک فرایند پیشرفته و آزمایش شده داشته باشید. برای داشتن یک وب سایت موفق، فرآیند آن بسیار پیچیده تر است. زیرا نیاز به زمان، انرژی و تفکر بیشتری است که قیمت طراحی را بالا می برد.

3.عملکرد سیستم: اگر وب سایت شما نیاز به قابلیت های پیشرفته تر مانند سیستم ثبت نام، باشگاه مشتریان داشته باشد، این احتمال وجود دارد که قیمت را افزایش دهد. علاوه بر این، اگر وب سایت شما نیاز به یکپارچه سازی در CRM ، ERP، تجارت الکترونیک و یا هر سیستم 3بعدی دیگر داشته باشد، این هزینه های اضافی خواهد شد وقیمت افزایش می یابد.

4.محتوا گذار چه کسی است: ایجاد محتوا احتمالا یکی از بخش های وقت گیر و مهم وب سایت است. زیرا جایی است که ارتباطات قدرتمند با کاربران ایجاد می کنید و نام تجاری خود را ایجاد کنید. محتوا نه تنها شامل متن، بلکه عکس ها و فیلم هایی که مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex


طراحی سایت فروشگاهی برای کودکان

بسیاری از شرکت ها که مخاطب آن ها کودکان می باشند نیاز به طراحی سایت فروشگاهی مناسب با کاربران خود دارند. با افزایش تکنولوژی کودکان بیشتر تمایل به استفاده از کامپیوتر و اینترنت دارند. پس باید در طراحی وب سایت تکنیک هایی را ایجاد کرد که هم برای آن ها جذاب و سرگرم کننده باشد و هم استانداردها رعایت شده باشد.

طراحی سایت فروشگاهی برای کودک، امروزه فرصت های زیادی را برای طرحان سایت ایجاد کرده است. برای مثال طراحی سایت برای جشن تولد، خرید اسباب بازی، کیک ها و شیرینی ها و … که کاربران آن ها عمدتا کودک هستند.

اصول طراحی سایت فروشگاهی برای کودکان

طراحی سایت برای کودکان باید طوری باشد که محتوا بسیار با کیفیت و جذاب بوده و از رنگ های شاد و انرژی زا استفاده شود.

همچنین باید از گروه سنی مخاطب آگاه بود. زیرا اگر کاربر نوجوان باشد از محتوای بچه گانه نباید استفاده نمود.

احترام خود را نشان دهید. زیرا بچه هایی که در سن بلوغ هستند بسیار حساس و متعصب هستند. پس باید از کلمات احترام آمیز و در عین حال دوستانه استفاده کرد.

از تنظیمات سبک استفاده شود. زیرا اگر سایت پیچیده باشد کودک زود خسته و عصبی خواهد شد. همچنین کودکان و نوجوانان علاقه دارند تا مطلب مورد نظر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این نکته را حتما به یاد بسپارید.

اعتماد سازی کنید. امروزه یکی از بحث برانگیزترین موضوعات ایمن بودن سایت می باشد. زیرا والدین به دنبال سایت هایی ایمن و معتبر برای کودکان و نوجوانان خود هستند. استفاده از تصاویر و یا انیمیشن هایی که خشن، گمراه کننده و یا ترسناک نباشد از اولویت های والدین است.

طراحی سایت فروشگاهی باید طوری باشد که در کودکان و نوجوانان طراحی ذهنی و خلاقیت ایجاد کند. برای مثال ایجاد نظرسنجی مشترک،مسابقات و.. میتواند شما را در این راه یاری نماید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

 


چرا برخی سایت ها کاربر را آزار میدهند

در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که باعث آزار مخاطب نشود و بازدیدکننده را به خود جلب کند.زیرا در غیر اینصورت کاربر به طور ناراحت کننده ای به سایت رقیبان خواهد رفت.تعداد زیادی از سایت ها باعث آزار کاربر میشوند.ما در اینجا به نکاتی اشاره خواهیم کرد که بسیاری از طراحان هنگام طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه نمیکنند.

نکاتی در طراحی سایت فروشگاهی که باعث آزار کاربر می گردد

زمان های بارگذاری طولانی.مطالعات نشان میدهد اگر کاربر در 8 ثانیه اول موفق به بازکردن سایت نشود به عقب برگشته و به سایت های دیگر خواهد رفت.به همین دلیل سرعت زمان بارگذاری بسیار مهم است.

موزیک ها یا ویدیوهایی که با باز شدن سایت شروع میشوند. اگر وب سایت شما شروع به پخش موسیقی یا ویدئو کند، به محض اینکه کسی روی آن فرود می آید، می توانید مردم بیشتری را آزار دهد.این بسیار آزار دهنده است. گزینه ای برای پخش موسیقی یا ویدیو را به بازدیدکنندگان ارائه دهید.این را بر آنها تحمیل نکنید.

ثبت نام ضروری. هیچ چیز ناراحت کننده تر از مجبور کردن بازدید کنندگان برای ثبت نام قبل از اینکه بتواند اقدامات خاصی را انجام دهد وجود ندارد. اکثر مردم دوست ندارند تعداد زیادی از اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارند، بنابراین شما تنها با انجام این کار آنها را آزار میدهید.

استفاده بیش از حد از فلش.اگر شما در طراحی از فلش استفاده کرده اید با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.استفاده زیاد از حد از کلیک در سایت یا برگشت به عقب بسیار ناراحت کننده است..همچنین کاربرانی که بیشتر از تلفن همراه وارد سایت میشوند را از دست خواهید داد.

 

نداشتن اطلاعات تماس. بازدید کنندگان شما نباید هیچ مشکلی در ارتباط با شما داشته باشند هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید اطلاعات تماس  را در وب سایت شما قرار داده باشید، یا فرم های تماس را در آن قرار دهید و شماره تلفن یا سایر اطلاعات تماس خود را برای آنها ارسال کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex


طراحی سایت برای رستوران ها

امروزه طراحی سایت بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها در حال گسترش است. زیرا با تجارت الکترونیکی و تحویل غذا به درب منازل داشتن سایتی مناسب بسیار اهمیت دارد. حال اگر سایت با کیفیت باشد کاربر تمایل بیشتری به سفارش غذا داشته و در نتیجه کسب و کار رونق می یابد.

چگونه برای رستوران ها سایتی مناسب بسازند

در مرحله اول در طراحی سایت باید از عکس خود آن رستوران استفاده نمایید.عکاسان حرفه ای در این مرحله به شما کمک خواهند کرد.از تصاویر بسیار با کیفیت استفاده کنید و از تصاویر تاریک،بریده شده یا بیش از حد پررنگ استفاده نکنید.

سایت را طوری طراحی کنید که قابلیت  استفاده با موبایل را داشته باشد.زیرا اغلب مردم وقتی سر کار یا خارج از خانه هستند و یا وارد منطقه ای جدید میشوند با استفاده از موبایل یا تبلت سفارش میدهند.اگر سایت شما این قابلیت را نداشته باشد، این شانس را به رقیبان خود خواهید داد.

در محتوای سایت از ظروف بزرگتر با حجم کمتر غذا استفاده کنید.صفحه را بیش از حد شلوغ نکنید.از ظروف به رنگ سفید استفاده کنید.زیرا در این صورت رنگ غذا اشتها آورتر به نظر خواهد آمد. از لحاظ علمی ثابت شده است که برخی رنگها احساسات مردم را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهند. این یافته ها می تواند به شما در طراحی سایت کمک کند. رنگ های روشن و گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و قرمز سبب افزایش اشتها می شود.

منوی غذاهای رستوران را در آن سایت قرار دهید.این فهرست بهتر است همراه با عکس باشد.هنگام طراحی سایت آن را در قالب دانلود قرار ندهید.زیرا مشتری وقت برای دانلود کردن نخواهد گذاشت.

اطلاعات تماس و آدرس خود را قرار دهید.زیرا بدون این اطلاعات مردم نمیتوانند رستوران را پیدا کنند.

امکان رزرو و سفارش آنلاین را ایجاد نمایید.

انتقادات و پیشنهادات در سایت مخصوصا برای رستوران ها از نکات حائز اهمیت است که به مشتری برای جلب اعتماد کمک زیادی خواهد کرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex