سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه های موفق طراحی سایت رستوران

امروزه داشتن یک سایت موفق جزو موارد ضروری می باشد از این رو با بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران های مختلف و استفاده از تجربیات این سایت ها و سازمان ها می توانیم به یک طراحی سایت موفق و باکیفیت برسیم. در ادامه به بررسی چند مورد از این سایت های موفق می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران

Delivery

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران میباشد. دلیل اینکه این سایت را بعنوان یکی از نمونه های موفق معرفی کرده طراحی سایت بینظیر آن است. طراحی صفحه اول و اسلایدر آن حس رستوران و میز غذای مجازی را در افراد القا می کند. با در نظر گرفتن قسمتی ویژه برای نظرات افراد توانسته در جذب مخاطب و مشتری تاثیرگذار باشد. قسمت …. متحرک در قسمت پایینی صفحه نظر هر بازدید کننده ای را جلب می کند. وجود خدمات متفاوت و متنوعی مانند دلیوری خشکشویی، فروشگاه مواد غذایی، فروشگاه مواد نوشیدنی و رستوران در این سایت باعث شده که در رتبه بالایی قرار بگیرد.

GetQuik

این سایت با امکان در اختیار قرار دادن لیست رستوران های نزدیک محل استقرار مشتری باعث می شود تصمیم گیری برای مشتری راحت تر و سفارش را برای او آسان نماید. در نظر گرفتن جوایز برای افرادی که از این سایت سفارش میدهند انگیزه آنها را برای سفارش چندین برابر میکند. قرار دادن نظرات کاربران مطرح و خاص در صفحه اول سایت باعث جذب سایر افراد به این سایت میشود. استفاده از عکس با کیفیت در اسلایدر این سایت ها باعث ایجاد حس گرنگی در کاربران و تلاش آنها برای سفارش می شود.

GimmeGrub

این سایت بعنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران به سرعت در کار و تحویل سفارش معتقد است. یکی از اصولی که در کسب و کار آنلاین و رستوران های آنلاین باید به خوبی رعایت شود، سرعت در انجام کار است. این امر به تنهایی باعث می شود نقاط ضعف دیگر سایت و مجموعه تا حدودی کمرنگ شود. وجود منو و طراحی ساده در این سایت باعث میشود کاربر یا مشتری سفارش خود را انجام دهد.

GrubHub

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران این سایت میباشد. طراحی ساده و بدون حاشیه این سایت باعث شده در رده نمونه های موفق قرار بگیرد. در وهله اول توضیح نحوه سفارش از این سایت به کاربران کمک بزرگی در این زمینه کرده و کار را برای مشتریان آسان نموده است. وجود تاریخچه سفارشات مشتری و همچنین ایجاد قسمتی برای سفارشات محبوب مشتری این امکان را برای مشتری بوجود آورده که با کلیک بر روی آن سفارش خود را انجام دهد.

 

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران در نقاط مختلف جهان این امکان را به صاحبان رستوران ها می دهد که بر اساس متد و نمونه های موفق در سطح جهان، سایت های خود را طراحی و گسترش دهند. بدلیل اینکه غذا و مواد غذایی یک محصول پرطرفدار برای تمامی افراد در کل جهان میباشد، تعداد زیادی نمونه های موفق در این زمینه وجود دارد که میتواند ایده هایی را برای طراحان فراهم آورد.

متن قبل: ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

بررسی و در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت رستوران مسئله ایست که مد نظر تمام طراحان می باشد. با در نظر گرفتن این ویژگی و قابلیت ها در طراحی سایت رستوران می توان در نهایت به یک فروش موفق رسید. همیشه این خاص بودن است که می تواند در جذب مشتری در هر حرفه ای موثر باشد بنابراین رعایت این ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران باعث اثر ماندگار در ذهن مشتری می شود.

ویژگی و قابلیت های مورد نیاز در طراحی سایت رستوران

امروزه با وجود تعداد زیاد شرکت های طراحی سایت، تقریبا تمامی سازمان ها و مجموعه ها دارای سایت اختصاصی می باشند. اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که برای اینکه یک سایت مخاطبان بیشتری را جذب کند و از آن طریق به درآمد بیشتری دست پیدا کند باید علاوه بر ویژگی های ظاهری که تمامی سایت ها دارند یک سری قابلیت های ویژه را نیز در طراحی سایت خود اجرا کند. در ذیل به توضیح چند مورد از این ویژگی و قابلیت های می پردازیم.

  • نمایش دقیق وطبقه بندی شده منو: برای موفق شدن طراحی سایت رستوران باید منوی کاملا دقیق و طبقه بندی شده را تعریف کرد. این منو باید شامل لیست کامل غذاها، پیش غذاها، دسرها و نوشیدنی های موجود در رستوران بر اساس وعده های غذایی و نوع غذا باشد. به این معنی که سه وعده اصلی باید بطور دسته بندی شده نشان داده شوند و همچنین نوع غذاها بر اساس انواع مختلف نیز در دسته های جدا قرار گرفته باشند. نشان دادن قیمت هر مورد در مقابل آن از نکات بسیار مهمی در دید مشتری است.
  • پیگیری سفارشات: وجود این گزینه در طراحی سایت رستوران از نکات بسیار مهمی می باشد. طراحی سایت باید به گونه ای باشد که مشتری بعد از سفارش خود بتواند آنرا پیگیری کند و زمان دقیق تحویل غذا را ببیند. وجود این گزینه در رضایت بخشی تاثیر به سزایی دارد.
  • انواع پرداخت: در نظر گرفتن انواع مختلف پرداخت توسط مشتری یک نکته حائز اهمیت است که در جذب مشتری تاثیرگذار می باشد. دادن حق انتخاب به مشتری که کدام یک از پرداخت الکترونیکی و یا پرداخت نقدی درب منزل را برمیگزیند، احترام به مشتری و رعایت حق مشتری مداری است.
  • امکان ورود به حساب کاربری از طریق گوگل: ایجاد این گزینه در دسترسی مشتری باعث رضایت مشتری میشود. وجود این گزینه در طراحی سایت باعث میشود کاربرانی که نام کاربری و یا رمز ورود خود را فراموش کرده اند بتوانند از راه دیگری وارد سایت شوند.
  • وجود سیستم نظرسنجی آنلاین: وجود این گزینه در طراحی سایت رستوران بسیار کمک کننده و تاثیرگذار است. به این صورت که کاربری که سفارش خود را تحویل گرفت بتواند بطور آنلاین در همان زمان نظر خود را اعلام کند. گاهی بدلیل نبود این گزینه و یا قرار گرفتن آن بصورت آفلاین، نظر دادن راجع به سفارشات توسط بسیاری از مشتریان از زمان و یا حوصله انها خارج است.
  • اتصال سیستم نظرسنجی به سیستم امتیاز دهی گوگل: امکان برقراری این اتصال باعث میشود بر اساس نظر کاربران، طبق سیستم ستاره دهی گوگل به آن رستوران رتبه و یا ستاره اعطا میشود. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد بر اساس این رتبه بندی رستوران مطرح و پرطرفدار را انتخاب کنند.
  • عدم محدودیت زمانی سفارش: این گزینه بیشتر برای رستوران هایی کاربرد دارد که بعنوان یک آشپزخانه و یا تهیه غذا مشغول خدمت می باشند. وجود این گزینه در افزایش درآمد این رستوران ها بسیار میتواند مفید باشد چرا که افراد با داشتن این آگاهی و نداشتن محدودیت زمانی برای سفارش خود، با خیالی راحت اقدام به سفارش می کنند.
  • تعریف کارت مهمان: این گزینه برای رستوران هایی که برای یک سازمان خاص فعالیت می کنند، کاربرد دارد. به اینصورت که با در نظر گرفتن گزینه ای برای کارت مهمان این امکان را بوجود میاورند که کارکنانی که علاوه بر سفارش خود سفارش دیگری دارند بتوانند آن را ثبت کنند.

موارد بالا تنها چند مورد از ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران میباشد که به اختصار بیان شد. برای داشتن یک سایت خوب و باکیفیت رعایت قابلیت های ویژه الزامی می باشد. شما با داشتن یک سایت خوب در واقع یک ویترین خوب دارید که می توانید راه ورود مشتریان به رستوران و یا مجموعه خود را به آسانی ممکن کنید.

متن قبل: مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

از جمله کسب و کارهایی که با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اینترنت در زندگی روزمره افراد به رونق رسیده، رستوران ها می باشند. امروزه با داغ شدن بحث طراحی سایت و داشتن وب سایت تقریبا تمامی کسب و کارها اقدام به طراحی سایت و وب سایت نموده اند. در این زمینه رستوران ها نیز برای معرفی خود به جامعه، جذب بیشتر مشتری و به تبع آن کسب درآمد بیشتر، اقدام یه طراحی سایت نمودند.

انواع مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

طراحی سایت برای رستوران انواع مختلفی دارد که می توان از طریق آن نیازهای مشتریان را به نحو احسن برآورده کرد. در این مقاله قصد بر این است که به بررسی انواع مدل های طراحی سایت در این حوزه بپردازیم.

اینگونه طراحی سایت ها باید به گونه ای باشد که مشتریانی که بدنبال سفارش آنلاین غذا هستند بتوانند به آن مراجعه و از آن استفاده کنند. مشتریان اینگونه سایت ها کسانی هستند که بدلیل مشغله های روزانه فرصت مراجعه حضوری به رستوران ها را نداشته و بدنبال راهی برای سفارش آسان و سریع غذا هستند. این روش از مراجعه حضوری و صرف هزینه های زیاد بابت غذا جلوگیری می کند.

  • طراحی سایت برای معرفی رستوران

تعدادی از رستوران ها از طراحی سایت صرفا جهت معرفی و جذب مشتریان بیشتر اقدام می کنند. فعالیتی که در اینگونه طراحی سایت ها صورت می گیرد بیشتر در جهت معرفی و شناساندن رستوران به افراد جامعه می باشد. در این طراحی سایت ها اقدام جالب دیگری که می تواند صورت گیرد این است که رستوران های نزدیک به محلی که افراد در آن هستند را به آنها نشان می دهد و بعبارتی مکان یابی است.

میز غذا و نحوه چیدمان آن و همچنین محل قرار گرفتن آن اهمیت زیادی برای خانواده ها داشته و دارد و تاثیر بسیار زیادی در اشتهای افراد و انتخاب آن رستوران بعنوان محلی برای صرف غذا دارد. وجود میزهای خالی نیز مسئله خوشایندی نیست و به طبع هرچه در انتخاب مکان و همچنین چیدمان میزهای خود دقت بیشتر به خرج دهند، در امر مشتری یابی و محبوب شدن آنها تاثیر به سزایی دارد. رستورانهایی که از این نظر از محبوبیت زیادی در میان افراد جامعه برخوردار هستند، باید به مسئله مشتری مداری اهمیت بیشتری بدهند و در این زمینه تلاش بیشتر بکنند. بنابراین ایجاد سیستمی برای رزرو آنلاین میز غذا و حتی نوع غذا میتواند به این مسئله کمک شایانی بکند.

  • طراحی سایت آنلاین ویژه سازمانی

این مدل از طراحی سایت مختص شرکت ها و یا سازمان هایی می شود که با رستوران خاصی قرارداد بسته و پرسنل آن سازمان بطور آنلاین اقدام به سفارش غذا می کنند. در این مدل افراد هر سازمان بر اساس برنامه ای که بر روی سیستم های سازمانی خود دارند اقدام به سفارش از محله مربوطه می کنند و غذای خود را دریافت می کنند.

 

در این مقاله سعی بر این بود که لیستی از انواع مدل های کسب و کار و طراحی سایت های مختلف برای رستورانها ذکر شود. شرکت طراحی سایت HiWebex با در اختیار داشتن نیروهای خبره و متخصص در زمینه طراحی سایت، توانایی این را دارد که بر اساس سلایق مشتریان عمل کند.

متن بعد: ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه

ممکن است تا به حال برای خرید و فروش کالاها سری به نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه زده باشید. برای آنکه بتوانید کالاها را در دسته بندی مناسبی قرار داده و به مخاطبان نشان دهید باید از نمونه های موفق در این وب سایت ها کمک بگیرید. آنچه به شما در ایجاد سود بیشتر کمک می کند، این است که مخاطبان را به درستی شناسایی کنید. در این متن با برخی از ویژگی های نمونه های موفق وب سایت های آگهی نامه که خدمات تبلیغات به مشتریان ارائه می دهند آشنا خواهید شد.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه برای تبلیغات رایگان محسوب می شود. براساس قوانین و مقررات کاربران می توانند آگهی ارسال کنند. با این حال امکان ویرایش آگهی برای نمایش مجدد در ابتدای صفحه وجود ندارد. با این حال کاربران دیگر می توانند به دلیل قیمت بالا و یا رقابت امتیاز منفی برای شما در نظر بگیرند و در اینصورت آگهی شما حذف خواهد شد.

https://tehran.craigslist.org/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه محسوب می شود که خدمات تبلیغات رایگان به بیش از 100 کشور جهان را مهیا می کند. استفاده از آن آسان، ساده و مفید است. یکی از بهترین  تعاملی ترین وب سایت های آگهی نامه محسوب می شود. ویژگی برتر این وب سایت کاربر پسند بودن آن است.

http://www.olx.com/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که دسته بندی های مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. این وب سایت سرعت نسبتا بالایی دارد و کاربران می توانند بدون آنکه ثبت نامی در سایت انجام دهند گزینه هایی را انتخاب کنند.

http://clickooz.com/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که تبلیغات دسته بندی شده در اختیار کاربران آمریکایی قرار می دهد.

https://www.kijiji.ca/

یکی از بهترین نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که کاربری آسان و ویژگی های جالبی  دارد. آمار رضایت کاربران این سایت مقدار بالایی را نشان می دهد. حراج ها و پیشنهاد قیمت های ویژه در این سایت ارائه می شود. این تیم تلاش می کنند که محصولات خود را به بهترین شکل به فروش برسانید.

http://www.vendanything.com/

در این متن به بررسی وب سایت های موفق در زمینه آگهی نامه پرداختیم. همانطور که مشخص است، دسته بندی های کالاها و فیلترینگ، سادگی و کاربر پسند بودن در تمامی آنها نمایان است. در متن بعدی به قابلیت های چنین سایت هایی می پردازیم.

متن قبل: قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه

استفاده از قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه هر روز با استقبال بیشتری مواجه می شود. مطمئنا آینده روشنی در انتظار چنین کسب و کارهایی است. با توجه به اینکه تعدادکاربران وب سایت های آگهی نامه در حال افزایش است، مطالعه قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه می تواند به بهبود عملکرد و مدل های درآمد این سیستم عامل ها کمک شایانی کند.

معرفی معیارهایی برای سنجش قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه

  • رابط کاربری: اولین و مهم ترین معیار ایجاد رابط کاربری ساده است. باید این ویژگی ها در صفحه اول وب سایت نمایان باشد. رابط کاربری باید در عین زیبایی، ساده و راحت هم باشد. به طور مثال ارسال آگهی می تواند بدون نیاز به ثبت نام در سایت امکان پذیر باشد و یا فرم ارسال آگهی با بهره مندی از یک طراحی خوب، برای استفاده نیز آسان باشد.
  • امکان جستجو راحت: نوار جستجو از دیگر قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در نوار جستجو امکان انتخاب محل و محصولات باید فراهم شود. بخش جستجوی محصولات از اساسی ترین بخش های معماری اطلاعات وب سایت محسوب می شود. همچنین، ارائه محصولات مرتبط با جستجوی کاربر می تواند تاثیر مناسبی بر میزان فروش سایت داشته باشد.
  • طراحی زیبا: طراحی زیبا نقش بسیار مهمی در جذب کاربر دارد. به طور مثال استفاده از تصویر بنر در صفحه اصلی می تواند هم مشخصات وحوزه فعالیت وب سایت را نمایش دهد و هم به زیبایی سایت کمک شایانی کند. در این باره می توان از طراحی مینیمالیستی برای افزایش قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات استفاده کرد.
  • دسته بندی مناسب: استفاده از دسته بندی مناسب محصولات از مهم ترین چالش های پیش رو برای ایجاد مناسب قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه است. باید از بخش اختصاصی برای برجسته سازی تمام دسته بندی ها استفاده کنید. همچنین می توان در زیر نوار جستجو نیز لینک دسته های متفاوت را به کاربران نمایش داد.
  • امکان پیش نمایش آگهی: می توانید از گزینه پیش نمایش آگهی استفاده کنید و در صورت لزوم برای کاربران امکان ویرایش متن و تصویر را فراهم کنید.

بنابراین، به عنوان جمع بندی ذکر می کنیم که مهم ترین قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه شامل موارد زیر است:

  • عنوان آگهی
  • محل محصول
  • زمان ارسال
  • شناسه تبلیغ منحصر به فرد
  • تصاویر محصول
  • شرح

متن قبل: ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام