سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع بک لینک ها در طراحی سایت 2

همانطور که میدانید استفاده از انواع بک لینک ها در طراحی سایت می تواند در روند سئو بسیار تاثیر گذار باشد. وجود تنوع در انواع بک لینک ها در طراحی سایت باعث می شود تا بتوان نسبت به موضوع سایت انتخاب مناسبی میان بک لینک ها داشت.

انواع بک لینک ها در طراحی سایت کدامند ؟

  • بک لینک فروشگاهی: این نوع بک لینک را می توان با ارائه یک محصول در یک فروشگاه دریافت کرد. همچنین روش دیگر دریافت بک لینک فروشگاهی گذاشتن کامنت در این صفحات می باشد.
  • بک لینک صوتی: این نوع از انواع بک لینک ها در طراحی وب سایت هایی که مربوط به موزیک می باشند بسیار مشاهده می شود. معمولا سایت های موزیک در اول و یا آخر موزیکی که در سایت خود قرار می دهند آدرس سایت خود را به شکل گفتاری تکرار می کنند.
  • بک لینک ویدئویی: کاربردی ترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت هایی که محتوای ویدئویی زیادی دارند این نوع می باشد. در این نوع آدرس سایت می تواند در زیرنویس مربوط به آن ویدئو به صورت واترمارک در آن باشد.
  • بک لینک ایمیلی: به لینک هایی که توسط ایمیل ارسال می شوند بک لینک ایمیلی می گویند. اگر لینک ها از Gmail و Yahoo کلیک بخورند تاثیر و رشد بیشتری خواهند داشت.
  • بک لینک رقابتی: یکی از مهمترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت داشتن بک لینک از سایت رقیب خود می باشد. در این نوعف بک لینک از سایت های رقیب خریداری میشود که البته ارزش هزینه کردن هم دارد.
  • بک لینک علمی و آموزشی: این مورد از انواع بک لینک ها در طراحی سایت از ارزش بالایی برخوردار است. چرا که در این نوع گوگل از سایت شما به عنوان یک سایت علمی و آموزشی یاد خواهد کرد.
  • بک لینک آپلودی: این نوع از انواع بک لینک ها در طراحی سایت بسیار رایج می باشد. در این گونه از بک لینک ها آدرس سایت به صورت پسورد فایل آپلود شده و در قسمت نام فایل آپلود شده تکرار می شود.

متن قبل: انواع بک لینک ها در طراحی سایت 1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


انواع بک لینک ها در طراحی سایت1

استفاده از انواع بک لینک ها در طراحی سایت امروزه بسیار رایج شده است. تعدد انواع بک لینک ها در طراحی سایت این امکان را می دهد تا در انتخاب آن بتوانیم آزادانه عمل کرده و از هر نوعی که برای سایت ما مناسب است استفاده کنیم.

انواع بک لینک ها در طراحی سایت کدامند ؟

  • بک لینک بلاگی : در میان انواع بک لینک ها در طراحی سایت یکی از محبوب ترین آنها نوع بلاگی آن می باشد. در این نوع لینک مورد نظر به صورت Sub Domain برای یک سرویس بلاگ دهنده می باشد. تعداد بازدیدکننده های بلاگ و محتوای آن از جمله معیارهای یک بک لینک مناسب بلاگی می باشد.
  • بک لینک اجتماعی : یکی دیگر از انواع بک لینک ها در طراحی سایت نوع اجتماعی آن می باشد که از طریق شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.
  • بک لینک آفلاین : یکی از رایج ترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت نوع آفلاین است. این نوع بک لینک به صورت نوشته در نام فایل یا Description یک قطعه موزیک یا حتی در یک فایل Readme قرار می گیرد و کاربر بعدا می تواند از طریق آن ها به سایت شما سر بزند.
  • بک لینک اپلیکشیشنی: به لینک هایی که در اپلیکیشن های موبایل قرار می گیرند بک لینک اپلیکیشنی می گویند.
  • بک لینک انجمنی: در انجمن های گفتگو معمولا لینک هایی به اشتراک گذاشته می شود که عموما نیز رایگان است. به آنها بک لینک انجمنی می گویند.
  • بک لینک کامنتی: یکی دیگر از رایج ترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت شکل کامنتی آن می باشد. در این نوع که اکثر اوقات رایگان است و گاهی اوقات هم نیاز به ثبت نام در سایت نیست، میتوان با اجازه مدیریت سایت به نوعی بک لینک گرفت.
  • بک لینک گرافیکی: یکی از موثرترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت نوع گرافیکی آن است. در این نوع عنوان سایت شما به صورت گرافیکی طراحی شده و به اشتراک گذاری گذاشته می شود.

متن قبل: اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت

با وجود تاثیر خوبی که بک لینک ها در سئو یک سایت دارند، اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت باعث می شود که روند تاثیر گذاری مثبت بک لینک ها کاملا برعکس شود. در ادامه قصد داریم در مورد برخی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت به صورت مختصر توضیح دهیم.

 

برخی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت

همانطور که می دانید هر بک لینکی مناسب نیست و استفاده از آنها باید با رعایت چند فاکتور همراه باشد. با این حال یکی از بزرگترین اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت این نگرش می باشد که هرچه بک لینک بیشتر باشد بهتر است. این نگرش بسیار غلط می باشد. عموما داشتن تعداد زیادی بک لینک یکی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت می باشد. دلیل اشتباه بودن این مورد عدم داشتن توجه کافی و باز نگری لینک ها می باشد و همین مورد باعث می شود که نتوان بک لینک های خراب یا بی ارزش را به راحتی پیدا کرد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت بررسی نکردن و بروز نکردن مرتب لینک ها می باشد. خوشبختانه بک لینک هایی که فاقد کیفیت می باشند به سادگی قابل تشخیص می باشند. معمولا اینگونه بک لینک ها دارای ویژگی هایی مانند نامرتبط بودن آن با موضوع سایت، فاقد مخاطب بودن و لینک شدن به سایت های اسپم می باشد و کاملا قابل شناسایی هستند. برای اجتناب از این گونه اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت باید بک لینک ها را مرتب چک کرده و به محض شناسایی چنین بک لینک هایی اقدام به حذف و جایگزینی آنها با یک نمونه ی مناسب آن کرد.

درکل دریافت بک لینک مناسب و اجتناب از اینگونه اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت و سئوی آن نقش مهمی دارند. بنابراین سعی کنید در استفاده از بک لینک ها دقت کرده تا بیشتر از فواید آن بهره مند شوید.

متن قبل: ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

بررسی ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت باعث می شود تا بتوان یک بک لینک خوب را از نمونه ی بد آن تشخیص داد. استفاده از بک لینک مناسب تاثیر خوبی در سئوی یک سایت دارد. اما استفاده از بک لینک های نا مناسب در سئوی سایت بسیار تاثیر منفی ای خواهد داست. در این مقاله قصد داریم درباره ی ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت توضیح مختصری بدهیم.

ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

بک لینک مناسب به لینکی گفته می شود که از یک وبسایت معتبر و قابل اعتماد به یک وبسایت داده شود. این واقعیت وجود دارد که هرچه دریافت یک بک لینک از یک سایت سخت تر باشد قطعا ارزش آن بیشتر می باشد. ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت به صورت زیر می باشد :

  • ارتباط: بزرگترین مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت مرتبط بودن سایت بک لینک دهنده با گیرنده می باشد. به طور مثال فرض کنید سایت A برای یک رستوران می باشد و سایت B در مورد انواع غذاها مطلب می نویسد. دریافت بک لینک سایت A از B دارای مهمترین مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت، یا همان ارتباط مناسب می باشد.
  • محبوبیت و امنیت: یکی دیگر از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت محبوب بودن و البته برخورداری از امنیت مناسب سایت بک لینک دهنده می باشد. این یعنی بک بینک مناسب از سایتی دریافت می شود که دامین اتوریتی داشته باشند و همچنین در شبکه های اجتماعی فعال باشد.
  • ارزش و اعتبار: این مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت همانند همان اعتبار بازاری در دنیای واقعی می باشد. قاعدتا سایت هایی که ار اعتبار و رنک بیشتری برخوردار باشند بک لینک آنها بسیار معتبر تر خواهد بود. این مورد از جمله مواردی است که گوگل در اعتبار سنجی بک لینک ها بسیار در نظر می گیرد.

متن قبل: استتفاده از بک لینک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


استتفاده از بک لینک در طراحی سایت

امروزه استفاده از بک لینک در طراحی سایت بسیار رایج شده است. وجود بک لینک در طراحی سایت باعث بالاتر رفتن رنک سایت و همچنین افزایش سئو می شود. در این مقاله به صورت خلاصه در باره ی بک لینک توضیح خواهیم داد.

 

بک لینک در طراحی سایت چیست و چه کاربردی دارد ؟

بک لینک درواقع همان لینکی می باشد که یک سایت از یک سایت دیگر دریافت می کند. با استفاده از بک لینک در طراحی سایت اطلاعات سایتی که برای آن بک لینک تهیه می شود در سایتی که بک لینک می دهد ارزیابی می شود. در گذشته تعدد بک لینک های یک سایت معیار اصلی در سئو درنظر گرفته می شد. با وجود تقلب های زیادی که در این زمینه صورت گرفت، تاثیر وجود بک لینک در طراحی سایت کمتر شد. با این حال وجود بک لینک در طراحی سایت هنوز در سئو از تاثیر نسبتا خوبی برخوردار است.

برای بدست آوردن و به کارگیری بک لینک در طراحی سایت راه های زیادی موجود می باشد. ساده ترین روش در تهیه بک لینک تبادل لینک می باشد. با این حال برای استفاده از بک لینک در طراحی سایت کیفیت بک لینک ها بسیار مهم تر از تعداد آنها می باشد. فرض کنید سایت A در زمینه ی پوشاک فعالیت دارد و سایت B در زمینه ی پارچه و هردوی آنها در راستای کار خودشان تولید محتوا دارند. تبادل لینک و استفاده از بک لینک در طراحی وب سایت در این 2 سایت یک روند ارزشمند سئو برای هردو می باشد.

علاوه بر مثال فوق، بک لینک ها می توانند همانند یک مکالمه بین 2 سایت در فضای اینترنتی باشند. مثلا فرض کنید که یک سایت درباره ی یک مدل خاص از تلفن همراه نقدی را تهیه کرده و سایت دیگری نیز درمورد همان مدل گوشی یک نقد که حتی مخالف نقد سایت اول هم هست منتشر می کند و با این حال به آن بک لینک می دهد. در این مورد هرچه مطلب سایت دوم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و بک لینک بیشتری بگیرد روی سایت اول هم تاثیر گذار خواهد بود و این تاثیر به صورت تصئدی بالا خواهد رفت.

متن بعد: ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام