سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی

بررسی نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی از منظر طراحی سایت و از منظر خدمات ارائه شده از سایت حیوانات خانگی به مشتریان، از الزامات کار طراحان سایت های متعلق به فروشگاه های حیوانات خانگی می باشد. طراحان نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی در فرایند طراحی سایت نکات متعددی را در نظر گرفته اند و موارد ویژه ای را مد نظر قرار داده اند که توجه به این نکات، منجر به شاخص شدن سایت مربوطه در میان سایر سایت ها شده است. در ادامه به بررسی تعدادی از نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی و ارزیابی چگونگی طراحی سایت این نمونه ها می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی

petsmart

در طراحی سایت این مجموعه، نکات متعددی مد نظر طراحان قرار گرفته که منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی شده است. برخی از این نکات عبارتند از : فروش طیف وسیعی از حیوانات خانگی شامل انواع نژاد گربه، پرندگان، ماهی و سایر حیوانات خانگی، فروش زیر اندازهای مخصوص برای حیوانات در فضای داخل منزل، معرفی کمپ های حیوانات آواره و بی پناه، برگزاری کمپین های مراقبت داوطلبانه از حیوانات بدون سرپناه و موارد بسیار دیگر که برای بازدیدکنندگان از سایت فروشگاه حیوانات خانگی بسیار جالب توجه می باشد.

petco

این سایت از دیگر نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی می باشد که نکات متعددی در طراحی سایت این مجموعه، مد نظر طراحان سایت قرار گرفته است. از جمله امکاناتی که از طریق طراحی سایت این مجموعه در اختیار بازدیدکنندگان از این سایت حیوانات خانگی ارائه می گردد، اسباب بازی های مخصوص حیوانات خانگی می باشد. همچنین در این سایت، رختخواب مخصوص حیوانات خانگی و همچنین لباس برای حیوانات خانگی نیز به مشتریان عرضه می گردد. همچنین امکانات و تسهیلات دیگری نیز از طریق این سایت به مشتریا ارائه می گردد که منجر به تبدیل شدن این سایت، به یکی از نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی شده است. از جمله این موارد می توان به بیمه نمودن حیوانات خانگی و همچنین ارائه تخفیف به مشتریانی است که برای اولین بار اقدام به خرید از سایت مورد نظر نموده اند.

budgetpetcare

این سایت از دیگر نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی است که طراحان آن، از طریق طراحی سایت امکانات ویژه و متعددی در اختیار مشتریان قرار می دهند. از جمله این امکانات، می توان به برگزاری حراجی های فصلی و اطلاع رسانی این حراجی ها از طریق طراحی سایت این مجموعه می باشد که منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی شده است. همچنین اگر اعضاء این سایت، از طریق اپلیکیشن موبایل ارائه شده در این سایت اقدام به خرید نمایند، از تخفیف 8 درصدی بهره مند خواهند شد.

chewy

از جمله مواردی که در طراحی سایت این فروشگاه حیوانات خانگی پیاده سازی شده و منجر به تبدیل شدن آن به یکی از نمونه های موفق سایت فروشگاه حیوانات خانگی شده است، ارائه ویدئوهای آموزشی در پاسخ به سؤالات کاربران اینترنت و اعضاء سایت فروشگاه حیوانات خانگی می باشد. همچنین در این سایت، محصولات متنوعی برای حیوانات خانگی ارائه می گردد که از جمله این موارد، می توان به غذاهای خشک شده و مکمل های دارویی برای حیوانات خانگی اشاره نمود.

متن قبل: نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فروشگاه حیوانات خانگی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام