سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن موبایل عطاری

در طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری نیز مانند طراحی سایت عطاری، طراحان و صاحبان عطاری ها می بایست نکات متعددی را مد نظر خود قرار دهند تا بتوانند در حرفه و کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا نمایند. با توجه به افزایش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیکی، امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری در کنار طراحی سایت عطاری، امری اجتناب ناپذیر برای عطاری ها به منظور حصول موفقیت در کسب و کار عطاری ها می باشد. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل عطاری می پردازیم.

نکاتی در خصوص چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری

  • شرح کامل خدمات و محصولات : همان طور که از طریق طراحی سایت عطاری می بایست خدمات عطاری و همچنین محصولات قابل عرضه از طریق سایت عطاری به طور کامل و دقیق به مخاطبین و بازدیدکنندگان از سایت عطاری معرفی گردند، در طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری نیز می بایست خدمات قابل ارائه به مشتریان در عطاری مورد نظر، به طور کامل و دقیق شرح داده شود تا مخاطبین بیشتری جذب خدمات عطاری مورد نظر گردند.
  • نصب سریع و آسان : طراحی سایت عطاری می بایست به گونه ای توسط طراحان انجام شود که سایت به راحتی و با سرعت زیاد بالا آمده و همچنین طراحی منوها می بایست به گونه ای باشد که کاربران در هنگام استفاده از سایت عطاری با مشکل مواجه نگردند. در طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری نیز طراحان می بایست به این نکات توجه نموده و اپلیکیشن مورد نظر را به گونه ای طراحی نمایند که قابلیت نصب سریع داشته و کاربران هنگام نصب آن، با مشکل مواجه نگردند. همچنین اپلیکیشن طراحی شده می بایست به طریقی در اختیار مخاطبین قرار گیرد که یکی از بهترین راه ها، قرار دادن لینک دانلود آن از طریق طراحی سایت عطاری در اختیار کاربران می باشد.

دیگر موارد مهم در خصوص طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری

  • قرار دادن لینک سفارش محصولات : همان گونه که در طراحی سایت عطاری می بایست لینک سفلرش محصولات توسط طراحان لحاظ شده و در اختیار بازدیدکنندگان از سایت عطاری قرار گیرد، در طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری نیز می بایست لینک سفارش انواع گیاهان دارویی، کرم ها و پمادهای گیاهی و همچنین انواع عرقیات گیاهی و سایر محصولات، در اختیار کاربران و علاقمندان به محصولات گیاهی قرار گیرد تا امر خرید برایشان تسهیل گردد.
  • ارائه نظرات مشتریان : صاحبان عطاری ها به منظور جلب نظر کاربران اینترنت به سمت عطاری خود، می توانند تعدادی از نظرات مثبت کاربران را از طریق طراحی سایت عطاری و نیز از طریق طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری در معرض دید کاربران قرار دهند تا بدین وسیله بتوانند طیف وسیع تری از مخاطبین را به مجموعه خود جذب نمایند.
  • منوی پرسش و پاسخ : از دیگر مواردی که در نظر گرفتن آن در طراحی سایت عطاری و همچنین در طراحی اپلیکیشن موبایل عطاری می تواند در جلب نظر کاربران بسیار مؤثر واقع شود، منوی پرسش و پاسخ می باشد. از طریق این منو، مخاطبین می توانند سؤالات خود را در خصوص درمان بیماری ها و نیز در خصوص نحوه مصرف گیاهان دارویی مطرح نمایند و کارشناس مربوطه پاسخگوی سؤالات آنها خواهد بود. پیاده سازی این منو، می تواند در خیل عظیمی از مخاطبین را به عطاری مورد نظر جذب نماید.

متن قبل: اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام