سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری

توجه به ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری ، نکته مهمی است که صاحبان عطاری ها و طراحان سایت های عطاری می بایست قبل از طراحی و پیاده سازی سایت عطاری، در خصوص آن فکر کرده و سعی در پیاده سازی این ویژگی ها و قابلیت ها به بهترین نحو ممکن نمایند. ویژگی ها و قابلیت هایی که در طراحی سایت عطاری لحاظ می گردد، می بایست به گونه ای انتخاب شود که منجر به افزایش بازدید کاربران اینترنت از سایت عطاری و ایجاد رونق در کسب و کار عطاری ها گردد. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص برخی ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری و چگونگی پیاده سازی این ویژگی ها در سایت عطاری می پردازیم.

برخی ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری

  • معرفی عطاری مورد نظر : از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت هایی که در  طراحی سایت عطاری می بایست پیاده سازی گردد، معرفی عطاری مورد نظر به طور کامل می باشد. این معرفی می تواند شامل موارد مختلفی از جمله خدمات قابل ارائه در عطاری، آدرس عطاری، شعب مختلف عطاری، شماره تماس و سایر موارد در خصوص عطاری مورد نظر باشد.
  • ارائه منوی معرفی گیاهان دارویی : از دیگر مواردی که در طراحی سایت عطاری می بایست مد نظر طراحان سایت های عطاری ها و همچنین صاحبان عطاری ها قرار گیرد، در نظر گرفتن منویی به منظور معرفی کامل گیاهان دارویی موجود در عطاری مورد نظر در سایت عطاری می باشد. منوی معرفی گیاهان دارویی در حقیقت جزء اصلی ترین ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری می باشد. این منو می بایست شامل خواص هر یک از گیاهان دارویی، گونه های مختلف گیاهان، نحوه استفاده از گیاهان دارویی به منظور درمان بیماری ها و سایر موارد مرتبط با گیاهان دارویی باشد.

برخی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری

  • ارائه نکاتی در خصوص طب سنتی : ارائه نکاتی در خصوص طب سنتی و دستورات و راهنمایی های طب سنتی در خصوص چگونگی استفاده از گیاهان دارویی به منظور اثربخشی بیشتر این گیاهان، از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری می باشد. این نکات می بایست به نحوی ارائه شوند که به راحتی در منزل توسط مردم قابل پیاده سازی باشد.
  • امکان سفارش آنلاین : سایت عطاری می بایست به گونه ای طراحی شود که از طریق آن، امکان سفارش آنلاین گیاهان دارویی و سایر محصولات عطاری برای بازدیدکنندگان از سایت عطاری فراهم گردد. به عبارت دیگر از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری، امکان سفارش آنلاین محصولات در سایت عطاری می باشد.
  • فروش شامپوها و کرم های گیاهی : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری، فروش انواع شامپوها، کرم ها و پمادهای گیاهی از طریق سایت عطاری می باشد. با توجه به علاقه و توجه خانم ها به زیبایی پوست و مو، و همچنین با توجه به افزایش گرایش مردم به محصولات گیاهی به جای محصولات شیمیایی، این راهکار، می تواند در افزایش بازدید از سایت عطاری و همچنین افزایش تعداد مشتریان عطاری مورد نظر بسیار مؤثر واقع شود.

متن قبل: طراحی سایت عطاری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام