سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

از آنجایی که بهترین نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات می توانند در جهت گیری صاحبان کسب و کار برای ایجاد وب سایت جواهرات موثر باشند، ایده هایی از برخی نمونه ها برای ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیک در عنوان می شود. در این متن، معرفی چند مورد از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات مطرح خواهد شد.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات به شمار می آید که از زمینه سفید و فضای خالی به درستی برای نمایش کالاهای خود استفاده کرده است. فیلترهای جستجو دسته های مناسبی را بر اساس قیمت، جدیدترین طرح ها، دسته بندی الفبایی و پرفروش ترین محصولات برای کاربران فراهم ساخته است. سبد خرید و خبرنامه از دیگر اجزای وب سایت است که به طور برجسته ای به چشم می خورند.

Blk And Noir

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که در آن از زمینه سفید و روشن استفاده شده است. همچنین، معرفی طراحان همکار با این مجموعه در دسته بندی مشخصی در صفحه جداگانه نشان داده می شود. آثار  هر یک از این طراحان به طور تفکیک شده در این لیست ارائه می شوند.

gallery-of-jewels

این وب سایت، با وجود ویژگی های متمایز دسته بندی های طلا و جواهرات زنانه و مردانه و تعریف زیردسته برای هر یک، به عنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات شناخته می شود. فرم های طرح سوال در این وب سایت در دسترس کاربران قرار گرفته است که به سادگی امکان مکاتبه با مدیران وب سایت را فراهم می کند. همچنین، استفاده از ریزتصویرها در وب سایت از دیگر مزایای این وب سایت به حساب می آید.

imagesjewelers

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که از صفحه اصلی ساده ای برای نمایش دسته بندی محصولات استفاده کرده است. همچنین، دو دسته متفاوت برای طلا و جواهرات در منوی اصلی ایجاد شده است. طراحان محصولات در وب سایت معرفی شده و همچنین اخبار و اطلاعات در رابطه با رویدادها با استفاده از لینک شبکه های اجتماعی به کاربران اعلام می شود.

stonehavenjewelry

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام