سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباهات سئو در طراحی سایت فروشگاهی

امروزه متاسفانه با اینکه بعضی سایت ها از طراحی بسیار مناسبی برخوردارند، به دلیل ارتکاب یک سری اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی خود باعث می شوند که دیده نشوند. دانست این اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی باعث می شود که از جمله سایت هایی نباشید که علیرقم رعایت بسیاری از استانداردها در لیست نتایج جستجو دیده نمی شوند.

چند مورد از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی

  • انتخاب غلط کلمات کلیدی: یکی از بزرگترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی انتخاب نادرست کلمه کلیدی می باشد. در یک سایت فروشگاهی معمولا کلمات کلیدی یکنواختی انتخاب می شود که این به جرات بزرگترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی به شمار می رود. کلمات کلیدی در سایت های فروشگاهی باید فقط خلاصه به زمینه ی کاری کلی شما شود و در مود هر محصول کلمه کلیدی باید فقط بیانگر آن محصول باشد.
  • استفاده زیاد از کلید واژه ها: یکی از رایج ترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی است. دقت کنید که به کارگیری کلمات کلیدی زیاد فقط به سئو سایت شما صدمه میزند. انتخاب چند کلیدواژه اصلی، جامع و دقیق میتواند رطبه ی سئو ی شما را افزایش دهد.
  • محتوای نا مربوط به کلیدواژه : همیشه برای هر کلیدواژه ای که انتخاب میکنید حتما محتوایی مربوط به آن درنظر بگیرید. این اشتباه معمولا زمانی رخ میدهد که شما قصد دارید چند موضوع مختلف را در قالب یک متنن مورد بررسی قرار دهید. محتوای نا مربوط به کلیدواژه ی شما یکی دیگر از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی شما به شمار می رود.
  • عدم استفاده از Title Tag و Meta Description : در سایت های فروشگاهی عموما از تصاویر برای نمایش محصولات استفاده میشود. تصاویر دارای خاصیت title و meta description می باشند. یکی دیگر از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی عدم استفاده از این خصوصیات است. به یاد داشته باشید که هر تصویری که حامل کلمات کلیدی شما در این 2 خصیصه باشند، بسیار در سئوی شما تاثیر گذار خواهند بود.

متن قبل: رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام