سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک

استفاده صحیح از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک می تواند بسیاری از تردیدها را در مشتری از بین برده و به جلوه بخشی هرچه بیشتر سایت کمک کند. در ادامه به مهمترین ویژگی ها و استانداردهای حیاتی در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک اشاره شده است.

استانداردهای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک شامل چه مواردی است ؟

  • زوایای مختلف از یک محصول : در نظر داشته باشید که درتهیه و استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود، حتما از محصول موردنظر در زوایای مختلف عکس برداری کنید. قراردادن تعدادی عکس از یک زاویه تکراری و از یک محصول نکته ی جدیدی درباره ی محصول به مشتری منتقل نمیکند.
  • استفاده از Close shot : عکس برداری از فاصله ی نزدیک باعث میشود که بافت محصول بیشتر مشخص شود و مشتری از خرید خود اطمینان بیشتری داشته یاشد. حتما حداقل از یک عکس نمای نزدیک از محصول برای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود استفاده کنید.
  • استفاده ی حداقل از ادیت کردن عکس: سعی کنید تا جایی که ممکن است از ادیت کردن تصاویر محصولات خود پرهیز کنید. ادیت تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک باعث تغییر در رنگ واقعی محصول میشود و این برابر بودن عکس محصول با خود محصول را ازبین میبرد.
  • استفاده از محیط مناسب عکسبرداری: هنگام تهیه تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود سعی کنید عکس برداری از محصولات خود را در محیطی مناسب انجام دهید. به طور مثال اگر پاییز است و شما قصد فروش محصولات پاییزی خود را دارید، از یک محیط با تم پاییزی استفاده کرده و از محصولات خود در آن عکس برداری کنید.
  • حجم پایین: تمامی نکات مهم فوق در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک تنها به واسته ی کم حجم بودن قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که تصاویر شما باید حداکثر از حجم کمتری برخوردار باشند تا بارگزاری آنها سریع و راحت صورت بگیرد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام