سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت

استفاده از لوگو در کنار جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت باعث می شود که لوگوی شما بیشتر به چشم بیاید. گرچه بسیاری از طراحان سایت در توجه به معقوله ی جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت کم کاری می کند. حال با پیاده سازی تعدادی ایده های خلاقانه می توان به لوگو جلوه های تصویری زیبایی بخشید.

چند ایده ی جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت

  • تغییر لوگو در مناسبت های خاص: اگر صاحب یک وب سایت پر بازدید هستید، ایجاد تغییرات اندک در لوگوی خود حین بعضی از مناسبت ها مانند سال نو یا عیدهای رسمی جلوه ای بسیار زیبا به سایت خود بدهید. به طور مثال اگر یک سایت فروش پوشاک پربازدید دارید، یکی از موارد جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت شما می تواند تغییر تم لوگو و سایتتان به حال و هوای زمستانی با تغییر فصل و ورود به زمستان باشد.
  • واکنش گرایی نسبت به موس: تنها با استفاده از چند دستور ساده در CSS می توان خاصیت واکنش گرایی به لوگو داد. مثلا با رفتن موس روی لوگو یک تکه از لوگو حرکت کند یا به طور مثال جدا شود. واکنش گرایی یکی از زیباترین موارد جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت بشمار میرود.
  • ایجاد جلوه های حرکتی: یکی دیگر از مواردی که می توان برای جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت استفاده کرد متحرک کردن لوگو با نرم افزارهای گرافیکی است. به طور مثال به سادگی می توان با فتوشاپ یک لوگوی چرخشی زیبا ساخت.
  • واکنش گرایی نسبت به حرکت صفحه: همانطور که در همین سایت مشاهده می کنید، با حرکت دادن صفحه به پایین لوگو کوچک شده و در منوی شناور قرار می گیرد. این نمونه یک نوع ساده ولی بسیار جذاب جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت است.

در کل جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت گاها بسیار ساده است و می توان از آن به عنوان یک فاکتور در زیبایی و نمایان شدن بیشتر سایت و همچنین لوگوی شما نام برد.

متن قبلی : اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام