سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت

یکی از نکات مهم در جلوه دادن به سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت است. استفاده ی صحیح از این نوع رابطه باعث درخشش هرچه بیشتر لوگوی شما در سایتتان و نهایتا ایجاد یک هارمونی رنگ زیبا و دلپذیر در سایتتان می شود.

رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ایجاد رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت نیازمند تعریف حداقل 2 رنگ برای کمپانی شما است. به طور مثال لوگوی گوگل از 4 رنگ به عنوان رنگ های اصلی کمپانی خود استفاده کرده است. حال برای بهبود بیشتر رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت باید از رنگ های تعریف شده با نسبتی درست در سایت استفاده کرد. در ابتدا باید معنی و تاثیرات روانشناسی چند رنگ اصلی را بدانیم:

  • آبی: این رنگ بیشتر حس آرامش را به دلیل رابطه ی آن با دریا و آسمان در مخاطب ایجاد می کند.
  • قرمز: برعکس رنگ آبی، قرمز بیشتر حس اشتها و توجه را تحریک می کند. به همین دلیل عموما لوگوهای شرکت هایی مانند مکدونالد و کوکا کولا از این رنگ استفاده می کنند و این رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت این شرکت های بزرگ نیز دیده می شود.
  • زرد: این رنگ باعث ایجاد حس خوشبینی و انرژی می شود.
  • سبز: رنگ سبز بیشتر یادآور طبیعت است و باعث القای حس صلح و امید می شود.
  • بنفش: این رنگ بیشتر باعث القای حس رازآلودگی یا سلطنت می شود. کاربرد آن بیشتر در امور مالی استفاده می شود.
  • مشکی: این رنگ حس کامل بودن و همیشگی بودن را به مخاطب منتقل می کند و بیشتر در برندهای لوکس به کار می رود.

حال رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت ملموس تر است. برفرض اینکه آبی، مشکی و زرد رنگ سازمانی شما باشد، می توانید با استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه، ترکیب آبی و زرد در منو ها و متون و در نهایت استفاده از عکس هایی با این رنگ ها در اسلایدر سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت را نشان دهید. تغییر در مقادیر این رنگ ها می تواند در بهبود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت شما موثر باشد.

متن قبلی : لوگو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام