سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور می توانیم یک سایت کالای ورزشی طراحی کنیم

شاید کل زمانی که برای طراحی سایت کالای ورزشی لازم دارید کمتر از 30 دقیقه باشد. قبل از اندیشیدن به رنگ زمینه، نام دامنه و هاستینگ خود، ابتدا باید بدانید برای طراحی سایت فروشگاهی از کجا شروع کنید. بیشتر سازمان ها از سال 2017 از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) برای ایجاد و مدیریت طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند.

درباره مدیریت محتوا در سایت کالای ورزشی چقدر می دانید؟

CMS انتخاب خوبی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی است زیرا به راحتی می توانید محتوای صفحه را با مطالب مرتبط با سایت کالای ورزشی خود تطبیق دهید و به روز رسانی کنید همچنین لازم نیست مسئول سایت داشته باشید و اینکه احتیاجی به خرید نرم افزار گران برای ساخت صفحات نیست.

بهتر است دامنه و هاست خود را بگیرید و سپس نام دامنه مرتبط با سایت کالای ورزشی خود برگزینید زیرا تنها راهی است که مردم می توانند سایت فروشگاهی شما را شناسایی کنند.

انتخاب تم و الگو جذاب در سایت کالای ورزشی بستگی به میزان سلیقه و آشنایی شما دارد . در انتخاب تم و الگوی مناسب باید به دنبال محتوای مناسب و همچنین افزودن صفحه به سایت فروشگاهی خود باشید.  اگر تمایل دارید صفحه اضافه شده به صفحه اصلی لینک شود آن صفحات را به منو اضافه کنید و با ذخیره تغییرات، سایت خود را به روز رسانی کنید.

از آنجا که طراحی سایت کالای ورزشی برای پیشرفت در زمینه فعالیت بازرگانی خود باید به مراتب جذاب تر از سایت های مشابه باشد، طرح کلی و استفاده از بنرها، اسلاید شوها برای معرفی کالاهای سایت مفید خواهید بود. بعلاوه، یک لوگو مناسب در طراحی سایت فروشگاهی ، باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان و جذب مشتریان می شود. همچنین می توانید با ترکیب رنگ ها و تصاویر ارجینال در بخش نمایش کالا و خدمات، جلوه زیباتری از سایت را در معرض نمایش قرار دهید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و  راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت