سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرآیند خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

فرآیند خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

فرآیند گام به گام خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا به واسطه آن کار بسیار دشواری نیست. اگر ملک رویاهای خود را پیدا کرده اید و مجوز (در صورت لزوم) دارید، می توانید فرایند خرید ملک در لهستان را شروع کنید و از این طریق به اخذ اقامت اروپا دست پیدا کنید. در متن ذیل فرآیند خرید ملک در لهستان و مراحلاخذ اقامت اروپا برای شما بطور خلاصه توضیح داده میشود.

مراحل خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

اول از همه، شما باید یک قرارداد اولیه را امضا کنید، که به شما اطمینان میدهد که صاحب ملک این ملک را واقعا به شما می فروشد. اگر میخواهید حقوق خود را در دادگاه اجرا کنید، باید توافقنامه را امضا کنید. قرارداد خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا شامل موارد زیر است:

  • تاریخ: شما باید تاریخ امضای قرارداد نهایی و انتقال حقوق مالکیت را بدانید.
  • اطلاعات دقیق درباره فروشنده: دانستن نام و نام خانوادگی فروشنده کافی نیست – قرارداد اولیه باید شامل PESEL (شماره شناسایی، مشخص برای هر شهروند لهستان) و شماره NIP (شماره مالیات) باشد. شما همچنین باید این اطلاعات را با ID فروشنده مقایسه کنید. شما باید مطمئن باشید که اموال شما در حال خرید به صورت جداگانه یا به طور مشترک با همسرتان است. اگر مالکیت مشترک باشد، شما قرارداد را با زن و شوهر (که به عنوان یک فروشنده رفتار می شود) امضا می کنید.
  • جزئیات ملک: شما باید دقیقا بدانید چه چیزی خریداری می کنید – اگر شما در حال خرید یک آپارتمان با انبار یا گاراژ هستید، باید آن را در قرارداد ذکر کنید.
  • بیانیه فروشنده: این یک بیانیه است که مالک هیچ اشکالی قانع کننده ای (مثلا وام مسکن یا قرارداد اولیه با خریدار دیگری) و اعلام وضعیت املاک و مستغلات (مثلا سقف نشت یا صورتحساب پرداخت نشده) را دارد.
  • بیانیه خریدار: این یک بیانیه است که خریدار می داند و شرایط اموال را می پذیرد. اغلب حاوی اعلامیه ای است که خریدار مبلغ کافی برای معامله دارد (به این ترتیب، به عنوان مثال، فروشنده نمی تواند به طور جدی برگشت کند، اگر وام خریدار از آن رد شود).
  • قیمت دقیق: باید مطمئن شوید که می دانید چه مبلغی را قرار است پرداخت کنید، برای مثال نمیشود قیمت گاراژ را برای ملک مسکونی پرداخت کرد.
  • نگهدارنده یا محکم: به یاد داشته باشید که طبق قانون لهستان تفاوت بین zaliczka (هزینه نگهدارنده) و zadatek  (پرداخت جدی) وجود دارد. در هر دو مورد، این پرداخت ها به قیمت نهایی خرید می رسد، اما اگر قرارداد پیش فرض این پول ممکن است به افراد مختلف منتقل شود. در صورت امضای قرارداد اولیه، zaliczka را پرداخت می کنید، اگر معامله به دلیل نقص شما یا فروشنده صورت نگیرد، آن را دریافت خواهید کرد. در مورد zadatek، اگر پول معامله را نهایی نکنید، پول خود را از دست خواهید داد، اما اگر تقصیر فروشنده باشد، آن را دو برابر کنید. به یاد داشته باشید – zadatek بالاتر که پرداخت می کنید، کمتر احتمال دارد که فروشنده با شما در ارتباط باشد.