سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک

اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک می بایست توسط صاحبان بنگاه های معاملات ملکی و همچنین توسط طراحان سایت های متعلق به بنگاه های املاک شناسایی شوند تا این افراد با گام برداشتن در جهت اصلاح و رفع این اشتباهات، بتوانند موجب بهبود سایت بنگاه املاک خود و همچنین بهبود در فرایند خدمات رسانی به مشتریا و مخاطبین گردند. بنگاه داران با بررسی دائمی سایت بنگاه املاک خود و همچنین سایر سایت های خدمات رسان در زمینه خرید و فروش و یا اجاره املاک، می توانند به اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک پی برده و سعی در اجتناب ورزیدن از این اشتباهات نمایند. در ادامه به بیان و بررسی برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک

  • عدم امکان جستجوی ملک : یکی از مهم ترین امکاناتی که طراحان سایت های بنگاه های معاملات ملکی در فرایند طراحی سایت بنگاه املاک می توانند در نظر بگیرند، امکان جستجوی ملک در منطقه مورد نظر خود و با توجه به معیارهای مختلف می باشد. عدم امکان جستجوی ملک در سایت بنگاه املاک، از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک می باشد که صاحبان بنگاه های معاملات ملکی می بایست از آن اجتناب ورزند.
  • عدم ارائه تصاویر مناسب از املاک : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک، عدم ارائه تصاویر مناسب از املاک قابل ارائه از طریق سایت بنگاه املاک می باشد. تصاویر املاک ارائه شده در سایت بنگاه املاک، می بایست به گونه ای در سایت بنگاه املاک ارائه شوند که وسعت و متراژ املاک مورد نظر را به خوبی نمایش داده و همچنین زیبایی های املاک را نیز در معرض دید بازدیدکنندگان از سایت بنگاه املاک و کاربران اینترنت قرار دهد.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت بنگاه املاک

  • عدم به روزرسانی قیمت ها : قیمت های املاک ارائه شده در سایت بنگاه املاک، می بایست دائما به روزرسانی شده و کاربران و مشتریان، با آگاهی از قیمت های واقعی، بتوانند در خصوص انجام معاملات ملکی خود تصمیم گیری نمایند. عدم به روزرسانی قیمت خرید و فروش و همچنین قیمت اجاره املاک در سایت بنگاه املاک، از دیگر اشتباهات رایج در سایت بنگاه املاک می باشد که بنگاه داران و طراحان سایت های متعلق به بنگاه های معاملات ملکی می بایست از آن اجتناب ورزند.
  • عدم ارائه نقشه : املاک ارائه شده در سایت بنگاه املاک می بایست به لحاظ موقعیت استراتژیک به خوبی در سایت مشخص شوند تا کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت بنگاه املاک با مراجعه به سایت بنگاه املاک و با جستجوی ملک مورد نظر خود، بتوانند به روشنی، منطقه جغرافیایی ملک مربوطه را رصد نموده و با مکان ملک مزبور کاملا آشنا شوند. عدم ارائه نقشه واضح از منطقه جغرافیایی املاک ارائه شده در سایت بنگاه معاملات ملکی، از دیگر اشتباهات رایج در سایت بنگاه املاک می باشد که بنگاه داران و طراحان سایت های متعلق به بنگاه های معاملات ملکی می بایست از انجام آن اجتناب ورزند.

متن قبل: اقدامات لازم پیش از طراحی سایت بنگاه املاک

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام