سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت بنگاه املاک

طراحی سایت بنگاه املاک مانند طراحی و پیاده سازی سایر سایت ها نیاز به اعمال استراتژی های ویژه ای در فرایند طراحی و همچنین بهره گیری از مشاوره با افراد خبره و کاربلد در زمینه بنگاه معاملات ملکی دارد. صاحبان بنگاه های معاملات ملکی در فرایند طراحی سایت بنگاه املاک می بایست نکات متعددی را مد نظر قرار داده و خدمات قابل ارائه از سوی بنگاه معاملات ملکی خود را به بهترین نحو ممکن به کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت بنگاه املاک معرفی و ارائه نمایند تا بتوانند در جهت جلب مشتریان بیشتر به سایت بنگاه معاملات ملکی خود، گام های مؤثری بردارند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص طراحی سایت بنگاه املاک و چگونگی پیاده سازی و اجرای این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص طراحی سایت بنگاه املاک

  • امکان جستجوی ملک در مناطق مختلف شهری : از جمله مواردی که صاحبان بنگاه های معاملات ملکی و طراحان سایت های متعلق به این بنگاه ها می بایست در طراحی سایت بنگاه املاک خود لحاظ نمایند، پیاده سازی امکان جستجوی ملک بر اساس مناطق مختلف شهری و محلات مختلف می باشد. پیاده سازی چنین امکانی در سایت بنگاه املاک، این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند به جستجوی ملک در نقاط مختلف شهر محل سکونت خود پرداخته و از صرف وقت، هزینه و انرژی اضافی به منظور پیدا نمودن ملک، معاف گردند.
  • منوی خرید و فروش ملک : از دیگر موارد و امکاناتی که صاحبان بنگاه های معاملات ملکی و طراحان سایت های متعلق به بنگاه های املاک می بایست در فرایند طراحی سایت بنگاه املاک در نظر بگیرند، لحاظ نمودن منوی خرید و فروش ملک در سایت بنگاه معاملات ملکی می باشد. همچنین این منو می بایست به گونه ای طراحی شود که کاربران با مراجعه به آن، بتوانند از مشخصات دقیق ملک مورد نظر خود مانند متراژ، قیمت، امکانات و سایر اطلاعات مورد نظر خود مطلع شوند.

دیگر نکات در خصوص طراحی سایت بنگاه املاک

  • منوی رهن و اجاره ملک در سایت : از دیگر خدمات قابل ارائه به مشتریان از طریق بنگاه معاملات ملکی، امکان رهن و اجاره ملک می باشد. صاحبان بنگاه های معاملات ملکی و همچنین طراحان سایت های متعلق به بنگاه های معاملات ملکی، در فرایند طراحی سایت بنگاه املاک می بایست، منویی به منظور رهن و اجاره برای مشتریان بنگاه املاک و همچنین بازدیدکنندگان از سایت بنگاه املاک در نظر گرفته و بدین ترتیب، فرایند رهن و اجاره ملک را برای مشتریان تسهیل نمایند.
  • ترتیب آگهی های موجود در سایت بنگاه املاک : از دیگر مواردی که صاحبان بنگاه های معاملات ملکی می بایست در طراحی سایت بنگاه املاک خود در نظر بگیرند، مرتب نمودن آگهی های فروش و آگهی های رهن و اجاره بر اساس تاریخ و ترتیب ارائه این آگهی ها می باشد. این امر، بازدیدکنندگان از سایت بنگاه املاک را در هنگام مراجعه به سایت بنگاه املاک و بررسی آگهی های فروش و همچنین آگهی های رهن و اجاره یاری نموده و آنها را در شناسایی آگهی های اخیر یاری می نماید.

 

متن بعد: اقدامات لازم پیش از طراحی سایت بنگاه املاک

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام