سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه های موفق طراحی سایت رستوران

امروزه داشتن یک سایت موفق جزو موارد ضروری می باشد از این رو با بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران های مختلف و استفاده از تجربیات این سایت ها و سازمان ها می توانیم به یک طراحی سایت موفق و باکیفیت برسیم. در ادامه به بررسی چند مورد از این سایت های موفق می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران

Delivery

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران میباشد. دلیل اینکه این سایت را بعنوان یکی از نمونه های موفق معرفی کرده طراحی سایت بینظیر آن است. طراحی صفحه اول و اسلایدر آن حس رستوران و میز غذای مجازی را در افراد القا می کند. با در نظر گرفتن قسمتی ویژه برای نظرات افراد توانسته در جذب مخاطب و مشتری تاثیرگذار باشد. قسمت …. متحرک در قسمت پایینی صفحه نظر هر بازدید کننده ای را جلب می کند. وجود خدمات متفاوت و متنوعی مانند دلیوری خشکشویی، فروشگاه مواد غذایی، فروشگاه مواد نوشیدنی و رستوران در این سایت باعث شده که در رتبه بالایی قرار بگیرد.

GetQuik

این سایت با امکان در اختیار قرار دادن لیست رستوران های نزدیک محل استقرار مشتری باعث می شود تصمیم گیری برای مشتری راحت تر و سفارش را برای او آسان نماید. در نظر گرفتن جوایز برای افرادی که از این سایت سفارش میدهند انگیزه آنها را برای سفارش چندین برابر میکند. قرار دادن نظرات کاربران مطرح و خاص در صفحه اول سایت باعث جذب سایر افراد به این سایت میشود. استفاده از عکس با کیفیت در اسلایدر این سایت ها باعث ایجاد حس گرنگی در کاربران و تلاش آنها برای سفارش می شود.

GimmeGrub

این سایت بعنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران به سرعت در کار و تحویل سفارش معتقد است. یکی از اصولی که در کسب و کار آنلاین و رستوران های آنلاین باید به خوبی رعایت شود، سرعت در انجام کار است. این امر به تنهایی باعث می شود نقاط ضعف دیگر سایت و مجموعه تا حدودی کمرنگ شود. وجود منو و طراحی ساده در این سایت باعث میشود کاربر یا مشتری سفارش خود را انجام دهد.

GrubHub

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران این سایت میباشد. طراحی ساده و بدون حاشیه این سایت باعث شده در رده نمونه های موفق قرار بگیرد. در وهله اول توضیح نحوه سفارش از این سایت به کاربران کمک بزرگی در این زمینه کرده و کار را برای مشتریان آسان نموده است. وجود تاریخچه سفارشات مشتری و همچنین ایجاد قسمتی برای سفارشات محبوب مشتری این امکان را برای مشتری بوجود آورده که با کلیک بر روی آن سفارش خود را انجام دهد.

 

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران در نقاط مختلف جهان این امکان را به صاحبان رستوران ها می دهد که بر اساس متد و نمونه های موفق در سطح جهان، سایت های خود را طراحی و گسترش دهند. بدلیل اینکه غذا و مواد غذایی یک محصول پرطرفدار برای تمامی افراد در کل جهان میباشد، تعداد زیادی نمونه های موفق در این زمینه وجود دارد که میتواند ایده هایی را برای طراحان فراهم آورد.

متن قبل: ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام