سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

از جمله کسب و کارهایی که با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اینترنت در زندگی روزمره افراد به رونق رسیده، رستوران ها می باشند. امروزه با داغ شدن بحث طراحی سایت و داشتن وب سایت تقریبا تمامی کسب و کارها اقدام به طراحی سایت و وب سایت نموده اند. در این زمینه رستوران ها نیز برای معرفی خود به جامعه، جذب بیشتر مشتری و به تبع آن کسب درآمد بیشتر، اقدام یه طراحی سایت نمودند.

انواع مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

طراحی سایت برای رستوران انواع مختلفی دارد که می توان از طریق آن نیازهای مشتریان را به نحو احسن برآورده کرد. در این مقاله قصد بر این است که به بررسی انواع مدل های طراحی سایت در این حوزه بپردازیم.

اینگونه طراحی سایت ها باید به گونه ای باشد که مشتریانی که بدنبال سفارش آنلاین غذا هستند بتوانند به آن مراجعه و از آن استفاده کنند. مشتریان اینگونه سایت ها کسانی هستند که بدلیل مشغله های روزانه فرصت مراجعه حضوری به رستوران ها را نداشته و بدنبال راهی برای سفارش آسان و سریع غذا هستند. این روش از مراجعه حضوری و صرف هزینه های زیاد بابت غذا جلوگیری می کند.

  • طراحی سایت برای معرفی رستوران

تعدادی از رستوران ها از طراحی سایت صرفا جهت معرفی و جذب مشتریان بیشتر اقدام می کنند. فعالیتی که در اینگونه طراحی سایت ها صورت می گیرد بیشتر در جهت معرفی و شناساندن رستوران به افراد جامعه می باشد. در این طراحی سایت ها اقدام جالب دیگری که می تواند صورت گیرد این است که رستوران های نزدیک به محلی که افراد در آن هستند را به آنها نشان می دهد و بعبارتی مکان یابی است.

میز غذا و نحوه چیدمان آن و همچنین محل قرار گرفتن آن اهمیت زیادی برای خانواده ها داشته و دارد و تاثیر بسیار زیادی در اشتهای افراد و انتخاب آن رستوران بعنوان محلی برای صرف غذا دارد. وجود میزهای خالی نیز مسئله خوشایندی نیست و به طبع هرچه در انتخاب مکان و همچنین چیدمان میزهای خود دقت بیشتر به خرج دهند، در امر مشتری یابی و محبوب شدن آنها تاثیر به سزایی دارد. رستورانهایی که از این نظر از محبوبیت زیادی در میان افراد جامعه برخوردار هستند، باید به مسئله مشتری مداری اهمیت بیشتری بدهند و در این زمینه تلاش بیشتر بکنند. بنابراین ایجاد سیستمی برای رزرو آنلاین میز غذا و حتی نوع غذا میتواند به این مسئله کمک شایانی بکند.

  • طراحی سایت آنلاین ویژه سازمانی

این مدل از طراحی سایت مختص شرکت ها و یا سازمان هایی می شود که با رستوران خاصی قرارداد بسته و پرسنل آن سازمان بطور آنلاین اقدام به سفارش غذا می کنند. در این مدل افراد هر سازمان بر اساس برنامه ای که بر روی سیستم های سازمانی خود دارند اقدام به سفارش از محله مربوطه می کنند و غذای خود را دریافت می کنند.

 

در این مقاله سعی بر این بود که لیستی از انواع مدل های کسب و کار و طراحی سایت های مختلف برای رستورانها ذکر شود. شرکت طراحی سایت HiWebex با در اختیار داشتن نیروهای خبره و متخصص در زمینه طراحی سایت، توانایی این را دارد که بر اساس سلایق مشتریان عمل کند.

متن بعد: ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام