سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه

ممکن است تا به حال برای خرید و فروش کالاها سری به نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه زده باشید. برای آنکه بتوانید کالاها را در دسته بندی مناسبی قرار داده و به مخاطبان نشان دهید باید از نمونه های موفق در این وب سایت ها کمک بگیرید. آنچه به شما در ایجاد سود بیشتر کمک می کند، این است که مخاطبان را به درستی شناسایی کنید. در این متن با برخی از ویژگی های نمونه های موفق وب سایت های آگهی نامه که خدمات تبلیغات به مشتریان ارائه می دهند آشنا خواهید شد.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه برای تبلیغات رایگان محسوب می شود. براساس قوانین و مقررات کاربران می توانند آگهی ارسال کنند. با این حال امکان ویرایش آگهی برای نمایش مجدد در ابتدای صفحه وجود ندارد. با این حال کاربران دیگر می توانند به دلیل قیمت بالا و یا رقابت امتیاز منفی برای شما در نظر بگیرند و در اینصورت آگهی شما حذف خواهد شد.

https://tehran.craigslist.org/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه محسوب می شود که خدمات تبلیغات رایگان به بیش از 100 کشور جهان را مهیا می کند. استفاده از آن آسان، ساده و مفید است. یکی از بهترین  تعاملی ترین وب سایت های آگهی نامه محسوب می شود. ویژگی برتر این وب سایت کاربر پسند بودن آن است.

http://www.olx.com/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که دسته بندی های مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. این وب سایت سرعت نسبتا بالایی دارد و کاربران می توانند بدون آنکه ثبت نامی در سایت انجام دهند گزینه هایی را انتخاب کنند.

http://clickooz.com/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که تبلیغات دسته بندی شده در اختیار کاربران آمریکایی قرار می دهد.

https://www.kijiji.ca/

یکی از بهترین نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که کاربری آسان و ویژگی های جالبی  دارد. آمار رضایت کاربران این سایت مقدار بالایی را نشان می دهد. حراج ها و پیشنهاد قیمت های ویژه در این سایت ارائه می شود. این تیم تلاش می کنند که محصولات خود را به بهترین شکل به فروش برسانید.

http://www.vendanything.com/

در این متن به بررسی وب سایت های موفق در زمینه آگهی نامه پرداختیم. همانطور که مشخص است، دسته بندی های کالاها و فیلترینگ، سادگی و کاربر پسند بودن در تمامی آنها نمایان است. در متن بعدی به قابلیت های چنین سایت هایی می پردازیم.

متن قبل: قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام