سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملکرد ما از گذشته تا امروز

امروز مطلبی رو در یگ گروه خواندم در مورد طراحی سایت که به یک افزونه اشاره شده بود که در آن شما می توانید برای خود در یک بازه زمانی مشخص نامه بفرستید.
ما مدتها است در طراحی سایت خود به این افزونه دسترسی داریم و 3 سال است با آن مشغول به کار هستیم و نه تنها برای زمان مشخص می توانیم نامه بزنیم برای خودمان یا هر شخص دیگر بلکه می توانیم برنامه کاری با زمان بندی و توضیحات هم برای یک تاریخ خاص تعیین کنیم و در یک لحظه کار یک تیم کنترل پروژه در زمینه طراحی سایت را در بخش های مختلف با قابلیت های مختلف آن انجام می دهیم.
امروزه طراحی سایت از حالت سنتی خود خارج شده است و هر روز ایده ها و روشهایی نو به کاربران پیشنهاد می گردد و شرکت hiwebex همیشه در بخش نوآوری از پیشگامان صنعت طراحی حرفه ای سایت و Crm بوده است.


چطور می توانیم یک سایت کالای ورزشی طراحی کنیم

شاید کل زمانی که برای طراحی سایت کالای ورزشی لازم دارید کمتر از 30 دقیقه باشد. قبل از اندیشیدن به رنگ زمینه، نام دامنه و هاستینگ خود، ابتدا باید بدانید برای طراحی سایت فروشگاهی از کجا شروع کنید. بیشتر سازمان ها از سال 2017 از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) برای ایجاد و مدیریت طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند.

درباره مدیریت محتوا در سایت کالای ورزشی چقدر می دانید؟

CMS انتخاب خوبی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی است زیرا به راحتی می توانید محتوای صفحه را با مطالب مرتبط با سایت کالای ورزشی خود تطبیق دهید و به روز رسانی کنید همچنین لازم نیست مسئول سایت داشته باشید و اینکه احتیاجی به خرید نرم افزار گران برای ساخت صفحات نیست.

بهتر است دامنه و هاست خود را بگیرید و سپس نام دامنه مرتبط با سایت کالای ورزشی خود برگزینید زیرا تنها راهی است که مردم می توانند سایت فروشگاهی شما را شناسایی کنند.

انتخاب تم و الگو جذاب در سایت کالای ورزشی بستگی به میزان سلیقه و آشنایی شما دارد . در انتخاب تم و الگوی مناسب باید به دنبال محتوای مناسب و همچنین افزودن صفحه به سایت فروشگاهی خود باشید.  اگر تمایل دارید صفحه اضافه شده به صفحه اصلی لینک شود آن صفحات را به منو اضافه کنید و با ذخیره تغییرات، سایت خود را به روز رسانی کنید.

از آنجا که طراحی سایت کالای ورزشی برای پیشرفت در زمینه فعالیت بازرگانی خود باید به مراتب جذاب تر از سایت های مشابه باشد، طرح کلی و استفاده از بنرها، اسلاید شوها برای معرفی کالاهای سایت مفید خواهید بود. بعلاوه، یک لوگو مناسب در طراحی سایت فروشگاهی ، باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان و جذب مشتریان می شود. همچنین می توانید با ترکیب رنگ ها و تصاویر ارجینال در بخش نمایش کالا و خدمات، جلوه زیباتری از سایت را در معرض نمایش قرار دهید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و  راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت


طراحان سایت حرفه ای چطور خود را ارزیابی کنند

داشتن تخصص برای طراحان سایت حرفه ای در زمینه طراحی سایت و پیمودن مراحل رشد و پیشرفت در این زمینه علاوه بر ایجاد یک موقعیت شغلی مناسب باعث متمایز بودن آنها نیز می شود. یکی از عناصر در ارائه سایت خوب و عالی اجتناب از مواردی است که گاها باعث افت مهارت و تخصص طراحان سایت و در برخی مواقع از دست دادن شغل آنها می شود. اگر شما جز آن دسته هستید که از این اشتباهات ندارید جزء طراحان خوب و عالی سایت خواهید بود.

نکات ضروری طراحی سایت برای طراحان سایت حرفه ای

به طراحان سایت حرفه ای توصیه می شود برای طراحی سایت حرفه ای هیچ گاه موارد زیر را فراموش نکنند.

  • از پس زمینه ای که نوشته را متوقف می کند، به هیچ وجه استفاده نکنید
  • متن به کار رفته در طراحی وب سایت باید به اندازه کافی بزرگ باشد اما نه بیش از حد بزرگ.
  • طراحان سایت حرفه ای باید بدانند وضوح اطلاعات به اصول طراحی سایت لطمه وارد می کند.
  • نباید ستون های متن باریک تر از ستون های کتاب باشند چرا که خواننده بتواند به راحتی آنها را مطالعه کند.
  • کلید بارهای وب گردی نباید قابل فهم و قابل دسترس باشند و نباید طوری طراحی شده باشند که بیننده بتواند به راحتی آنها را شناسایی کند.
  • فرمهای به کار رفته در طراحی سایت نباید ترسناک باشند
  • رنگ لینک های صفحه نباید مشابه رنگ صفحات سایت باشد.
  • لینک های واقع در پایین صفحه نباید برای بازدید کننده واضح و مشخص باشند
  • سطوح گرافیکی نباید بزرگ و احمقانه به نظر برسند
  • هر لینک گرافیکی نباید متصل به لینک متنی باشد
  • گرافیک ها و پس زمینه ها نباید از رنگ هایی استفاده کنند که توسط مرورگر استفاده شده است.
  • طراحان سایت حرفه ای نباید انیمیشن های گرافیکی را طوری طراحی کنند که خود به خود قطع شوند
  • دانلود صفحات نباید خیلی سریع باشند

موارد ذکر شده در بالا تفاوت های موجود میان سایت های طراحی شده توسط طراحان سایت حرفه ای و مبتدی را نشان می دهد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و  راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت


طراحان سایت چگونه عمل می کنند

طراحان سایت در کمترین زمان و بالاترین کیفیت می توانند به راحتی یک سایت حرفه ای طراحی کنند. لازمه طراحی سایت ایده آل و مناسب برای تجارت شما استفاده از نکاتی است که شاید از دید برخی از طراحان سایت دور مانده است.در ایجاد طرح کلی یک سایت ممکن است اشتباهات متداولی صورت گیرد خصوصا وقتی طراحان سایت تازه کار و جدید می خواهند این کار را انجام دهند.  با گردآوری فهرستی از مراحل ایجاد طرح کلی عالی یک سایت ایده آل سعی داریم وب سایت سازان و طراحان سایت جدید به طور کامل از فوت و فن طراحی سایت آگاه شوند.

ده مرحله طراحان سایت برای طرح کلی سایت

با پیروی از ده مرحله ذکر شده در زیر می توانید به راحتی طرح کلی یک سایت حرفه ای را ایجاد کنید.

  • الگوهای هدف برای موفقیت در طراحی حرفه ای سایت را تعریف کنید
  • افکار خود را روی کاغذ بیاورید
  • در قالب نمودار طرحی از یک چهار چوب کلی را به نمایش درآورید
  • حالا شبکه را اضافه کنید
  • کد برنامه نویسی خود را انتخاب کنید
  • طرح رنگ زمینه را انتخاب کنید
  • طرح کلی را جدا کنید، این مرحله ساده ترین ساختار در طراحی سایت است.
  • دوباره به ساختار ایجاد شده بیاندیشید
  • به پویایی بیاندیشید، پویایی یکی از موارد ضروری در تجربه طراحی سایت است.
  • نمونه اولیه، ایجاد نمونه اولیه بهترین روش برای تست هر چه بهتر تکنولوژی در طرح سایت شماست. در این مورد طراحان سایت می توانند از ابزارهایی استفاده کنند که امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی کار شما را به مراتب راحت تر کرده است.
  • با خود و افکار خود به رقابت بپردازید، به این معنی که سعی کنید در مورد هر پروژه ای با افکار خود رقابت کنید، خلاقیت و ابتکار مهمترین عامل در ایجاد یک پروژه موفق است.
  • برای رسیدن به درک درستی از مفهوم پروژه بهتر است، طراحان سایت بیشتر به جزئیات طرح خلاقانه خود توجه کنند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و  راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت


نقش طراحان حرفه ای در طراحی سایت فروشگاهی چیست

طراحان حرفه ای سایت فروشگاهی هر آنچه شما می خواهید را برایتان  طراحی می کنند، اما هرگر فکر نکنید طراحی سایت فروشگاهی زیبا کار ساده ای است. طراحان حرفه ای سایت به گونه ای سایت را برایتان طراحی می کنند که به راحتی بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. انتخاب طراحان حرفه ای انعطاف پذیر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی امری ضروری است، انتخاب چنین فردی با پتانسیل طراحی بالا باعث رشد سایت فروشگاهی شما می شود. طراحان حرفه ای به شما خواهند گفت برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی جذاب استفاده از اپ های فروشگاهی در بازار داغ اپلیکیشن ها، فروشگاه آنلاین شما را جذابتر می کند. استفاده از تصاویر و رنگ آمیزی منحصربفرد در تم یک سایت فروشگاهی و ایجاد شبکه هایی با طرح کلی چهره زیباتری به سایت فروشگاهی شما می بخشد.

در الگوی طراحی سایت فروشگاهی بیشتر قسمت های بالا و پایین مانیتور خود را می بینند و طبیعتا سمت راست صفحه نمایشی کمتر در مرکز توجه قرار دارد، طراحان حرفه ای از این موضوع استفاده کرده و با طراحی خاص و پراکنده ساختن اطلاعات با تم های خاص طوری که نگاه بازدید کننده را جذب کند، کاری می کنند که بازدید کننده زمان زیادی به مشاهده سایت فروشگاهی شما اختصاص دهد و نگاهشان زوایای سایت شما را اسکن کنند.

کار طراحان حرفه ای در افزایش سرعت

بیشتر افراد از سایت هایی که زمان زیادی می برد تا load شوند، بیزارند. طراحان حرفه ای برای این مشکل نیز راهکار دارند آنها با بهینه سازی اندازه تصاویر و فشرده سازی فایلها و گالری های تصاویر خصوصا در یک سایت فروشگاهی سرعت بارگذاری را افزایش می دهند.

ایجاد یک سایت فروشگاهی زیبا و کاربردی با استفاده از یک طراح حرفه ای سایت بسیار آسان است. همیشه به یاد داشته باشید در طراحی سایت فروشگاهی به کار گیری توسط یک طراح حرفه ای، سایت را کاربردی، سودمند و برای بازدید کنندگان به یاد ماندی خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و  راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت