سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان و تلاش در جهت رفع این اشتباهات، می تواند صاحبان آموزشگاه های زبان و همچنین طراحان این سایت ها را در امر بهبود و ارتقاء خدمات ارائه شده از سوی آموزشگاه زبان و همچنین خدمات ارائه شده از سوی سایت آموزشگاه مزبور به زبان آموزان، یاری نماید. اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان، می تواند هم در اثر اطلاعات اشتباهی که طراحان از صاحبان آموزشگاه های زبان دریافت می نمایند، رخ دهد و همچنین این اشتباهات می تواند در امر طراحی و در اثر اشتباهات طراحان سایت های آموزشگاه های زبان رخ دهد. در ادامه به بیان و بررسی برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان می پردازیم.

بررسی برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • عدم معرفی کامل خدمات ارائه شده به زبان آموزان : از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان می توان به عدم معرفی کامل خدمات ارائه شده به زبان آموزان و بازدیدکنندگان از سایت آموزشگاه زبان اشاره نمود. در این صورت، مشتریان و زبان آموزان نمی توانند نسبت به خدمات ارائه شده از سوی آموزشگاه زبان، اطلاعات کافی کسب نمایند و این امر موجب کاهش تعداد مشتریان مراجعه کننده به آموزشگاه زبان خواهد شد.
  • عدم معرفی مدرسین : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان، عدم معرفی مدرسین آموزشگاه از طریق سایت آموزشگاه زبان می باشد.مدرسین آموزشگاه های زبان، جزء کلیدی ترین عناصر در آموزشگاه های زبان بوده و مؤسسه ای که از امکانات عالی متناسب با آخرین و کامل ترین متدهای آموزشی برخوردار بوده ولی فاقد مدرسین مجرب باشد، نمی تواند در کسب و کار خود موفق گردد. همچنین، مدرسین مؤسسه می بایست به خوبی از طریق سایت مؤسسه به کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت آموزشگاه زبان معرفی شده و سوابق درخشان آنها و مدارک آنها در زمینه زبان می بایست از طریق سایت مؤسسه به اطلاع علاقمندان به زبان آموزی برسد.
  • عدم اطلاع رسانی دوره های جاری : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان عبارت است از عدم اطلاع رسانی دوره های آموزشی جاری و به روز نبودن سایت طراحی شده برای آموزشگاه زبان. این امر منجر به جا ماندن زبان آموزان از دوره های برگزار شده می گردد و در نتیجه انگیزه آنها برای شرکت در دوره های آموزشی مؤسسه فوق کم خواهد شد.

برخی دیگر از اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • عدم ارائه لینک های مرتبط : از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان که از سوی طراحان سایت های متعلق به مؤسسات آموزش زبان رخ می دهد، عبارت است از عدم ارائه لینک های مرتبط با زبان آموزی و همچنین عدم ارائه لینک دانلود و سفارش کتاب ها و سایر منابع کمک آموزشی زبان.
  • عدم استفاده از لوگوی آموزشگاه زبان در سایت آموزشگاه : صاحبان آموزشگاه های زبان در وهله اول می بایست به فکر طراحی لوگویی منحصر به فرد و خلاقانه برای آموزشگاه زبان خود باشند. زیرا لوگوی هر مؤسسه ای، می تواند به عنوان هویت و شناسنامه آن مؤسسه تلقی گردد و نقش عمده ای در بهتر شناساندن آن مؤسسه به مخاطبین و کاربران اینترنت ایفا می نماید. بنابراین از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان، عبارت از عدم طراحی لوگو و یا عدم انتشار لوگوی طراحی شده، در سایت آموزشگاه زبان می باشد.

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام